חזרה לקו לאחר פספוס הודעה קולית
-
@Ppgishonim מהאתר הישן
-
@CUBASE
אתה מדבר על המספר הזה?(מספר קו)-46773-2025-07-12-23-23-21-044-API -
-
@Ppgishonim אני מדבר על העמודה מספר רץ בלשונית "שיגור הודעות"
-
@Ppgishonim חכה רגע, בעקבותיך בדקתי עכשיו ובאמת אפשר גם לכתוב מזהה קמפיין!
זה חידוש ענקקק ויהיו הרבה שישמחו לשמוע את זה!
זהו!, הסוף לבעיות הפילטרים כעת מחיקת רשי"ת! -
@CUBASE
תודה רבה אבל גם עם המספר הזה, גם אם עניתי לקמפיין שאני חוזר לקו אני עדיין שומע את ההודעה. -
@Ppgishonim
@אביי-ורבא יש לך מושג אולי? -
@CUBASE
משהו יודע? -
@CUBASE
משהו יודע? -
@Ppgishonim
אתה בעצם רוצה שכשהנמען יחזור למערכת הוא ישמע את ההודעה אבל רק מי שקיבל את הצינתוק ורק פעם אחת? -
@אA
כן, (לא צינתוק אלא הודעה קולית) -
@Ppgishonim
יש לך מושג האם ניתן להגדיר שבעת קבלת ההודעה ואישור השמיעה, המאשר יועבר לשלוחה מסויימת? -
@אA
אין לי מושג, אם כן זה פותר הכל,
יש לך משהו שאוכל יותר מכיר? -
@Ppgishonim
נראה לי שזה יכול לעזור.
https://f2.freeivr.co.il/post/110020
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
