מונה הזמן
-
@שואל-שאלה לא זה לא עובד
-
מישהו יודע איך להגדיר?
גם
api_end_goto=/1
לא עובד -
@אליעזר-שמחה
כנראה טעיתי וצריך להעתיק את זה כך בלי לשנות כלום
נסה שוב
go_to_folder=/ -
@שואל-שאלה
לא הבנתי מה שאתה אומר -
@אליעזר-שמחה
במקום להעתיק את זה /=go_to_folder
תעתיק את זה go_to_folder=/ -
@אליעזר-שמחה
עבד לך? -
@אליעזר-שמחה תוסיף את זה
api_end_goto=/1
ובמקום "אחד" תשים את השלוחה המתאימה
תעדכן אם זה עבד... -
@שואל-שאלה @y6714453
לא זה לא עבד לי -
פוסט זה נמחק! -
מישהו יודע?
-
@אליעזר-שמחה מה הקוד המלא
-
@עידו מה הפירש?
איזה קוד? -
@אליעזר-שמחה בשלוחה הסוררת
-
@עידו
type=api
api_link=https://3660860.ereznet.com/time.php
api_add_0=date=2023/07/23
api_add_1=time=10:15:00
api_add_2=action=8
/=go_to_folder
api_end_goto=/0/0/9/5 -
@אליעזר-שמחה אני חושב שה
/=go_to_folderלא קשור.
זה מה שאמור להיותapi_end_goto=/0/0/9/5כמובן, זה יפעל רק שאתה בשלוחה, ז"א אחרי שתגדיר הכל תעבור לשלוחה אחרת, לא שאם יגמר הטיימר הוא יעביר אותך פתאום למקום אחר אם אתה לא בשלוחת API עצמה.
-
-
@אליעזר-שמחה מה ציפית שיקרה?
-
@עידו אתה אומר שזה לא אחרי שהטיימר יגמר, רק אחרי שאתה שומע את "נותרו" וכו'?
-
@אליעזר-שמחה אני אומר שזה אחרי שאתה נכנס לשלוחה ברגע שהשרת מחזיר תגובה אתה תעבור שלוחה
-
@עידו אז למה זה לא עובד?
הוא חוזר על הטיימר ולא מעביר -
א אליעזר שמחה סימן נושא זה כשאלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות