שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
-
-
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...
אשמח לדעת מהי הטעות ולתקן.
@עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
בשלוחה 1 כתוב:
יש להשתיק את הודעת המערכת M1338
צ"ל M3338
-
כשאני נמצא כבר בחדר ועידה ומישהו מתקשר לשירות לקוחות, אז הוא שומע: הנך ועבר לחדר הועידה
איך משתיקים את זה? -
@פנסאים כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
כשאני נמצא כבר בחדר ועידה ומישהו מתקשר לשירות לקוחות, אז הוא שומע: הנך ועבר לחדר הועידה
איך משתיקים את זה?מצאתי! צריך להשתיק את זה: M1816
-
@565906 כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
אבל משמיעה את "השידור החי עדיין לא החל וכו'..."
M1007
ואתה יכול להעלות קובץ של מנגינה בשם: M1007 -
@אA כתב במודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"!!!:
יש להשתיק הודעת מערכת M1815 M1008
יש להשתיק גם את ההודעת מערכת: M1007 וM1816!
-
בעיה:
שיניתי את המנגינה בחדר ועידה
וזה נשאר אותה מנגינה -
ולהעלות לשלוחה הראשית את הקובץ Did_Go_To.ini , ובתוכו להכניס את המספר של הנציג עם הפנייה לשלוחת הניהול,לדו',
לשלוחה 8 אני לא מציח
-
לא מסתדר מישהו יכול להגדיר לי את זה
ajewish.news@gmail.com -
@יעקב-קליין את מה? את הכל
בתשלום -
@אברהם-ה את הכל
בחינם -
-
@יעקב-קליין אתה יכול ח"פ להשתמש בזה (מספר וסיסמא נשמרים בלוגים אצלי בשרת), אבל זה לא הכל, יש חלקים שתצטרך לעשות לבד.
זה עובד כך ששלוחה 1 זה כניסה לתור 2 זה רישום לנציג לצינתוקים (עם רשימה לבנה) ו4 זה כניסת מנהל לחדר ועידה.
לא ממשתי את החלק של מעבר נציג אוטומטית לחדר ועידה כדי שיוכלו להרשם ולהסיר את עצמם מרשי"צ. -
@עידו הפעולה עברה בהצלחה, חכו 5 דקות לפני שתתקשרו למערכת ע"מ שההגדרות יושלמו
-
@יעקב-קליין מצוין, עכשיו תחכה 5 דקות ותעדכן אם הכל עבר כשורה.
-
@עידו פצצה תביא עוד דברים מעניינים.
-
השלחות האחרות לא יעבד אחרי זה
-
@יעקב-קליין לא הבנתי
-
@עידו
א. עזרתה לי מאד
אבל למה אני מנסה לעשות שלוחה 3 שלוחה של מכירות וזה אומר לי שחסר הגדרות ?