• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    12
    128
    1455
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע
      עידו @אA נערך לאחרונה על ידי עידו

      @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

      @עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

      שאני במקרה השתמשתי בו אתמול והתברר שיש בו טעות...

      אשמח לדעת מהי הטעות ולתקן.

      @עידו כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

      בשלוחה 1 כתוב:

      יש להשתיק את הודעת המערכת M1338

      צ"ל M3338

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • פ
        פנסאים נערך לאחרונה על ידי

        כשאני נמצא כבר בחדר ועידה ומישהו מתקשר לשירות לקוחות, אז הוא שומע: הנך ועבר לחדר הועידה
        איך משתיקים את זה?

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פנסאים @פנסאים נערך לאחרונה על ידי פנסאים

          @פנסאים כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

          כשאני נמצא כבר בחדר ועידה ומישהו מתקשר לשירות לקוחות, אז הוא שומע: הנך ועבר לחדר הועידה
          איך משתיקים את זה?

          מצאתי! צריך להשתיק את זה: M1816

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פנסאים @565906 נערך לאחרונה על ידי

            @565906 כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

            אבל משמיעה את "השידור החי עדיין לא החל וכו'..."

            M1007
            ואתה יכול להעלות קובץ של מנגינה בשם: M1007

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ
              פנסאים נערך לאחרונה על ידי פנסאים

              @אA כתב במודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"!!!:

              יש להשתיק הודעת מערכת M1815 M1008

              יש להשתיק גם את ההודעת מערכת: M1007 וM1816!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • פ
                פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                בעיה:
                שיניתי את המנגינה בחדר ועידה
                וזה נשאר אותה מנגינה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י
                  יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                  ולהעלות לשלוחה הראשית את הקובץ Did_Go_To.ini , ובתוכו להכניס את המספר של הנציג עם הפנייה לשלוחת הניהול,לדו',

                  לשלוחה 8 אני לא מציח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י
                    יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי יעקב קליין

                    לא מסתדר מישהו יכול להגדיר לי את זה
                    ajewish.news@gmail.com

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אברהם ה @יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                      @יעקב-קליין את מה? את הכל

                      בתשלום

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י
                        יעקב קליין @אברהם ה נערך לאחרונה על ידי יעקב קליין

                        @אברהם-ה את הכל

                        בחינם

                        פ ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פ
                          פנסאים @יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                          @יעקב-קליין כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                          בחינם

                          אני יכול

                          אבל לא את הכל!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ע
                            עידו @יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                            @יעקב-קליין אתה יכול ח"פ להשתמש בזה (מספר וסיסמא נשמרים בלוגים אצלי בשרת), אבל זה לא הכל, יש חלקים שתצטרך לעשות לבד.
                            זה עובד כך ששלוחה 1 זה כניסה לתור 2 זה רישום לנציג לצינתוקים (עם רשימה לבנה) ו4 זה כניסת מנהל לחדר ועידה.
                            לא ממשתי את החלק של מעבר נציג אוטומטית לחדר ועידה כדי שיוכלו להרשם ולהסיר את עצמם מרשי"צ.

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • י
                              יעקב קליין @עידו נערך לאחרונה על ידי

                              @עידו הפעולה עברה בהצלחה, חכו 5 דקות לפני שתתקשרו למערכת ע"מ שההגדרות יושלמו

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ע
                                עידו @יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                                @יעקב-קליין מצוין, עכשיו תחכה 5 דקות ותעדכן אם הכל עבר כשורה.

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • י
                                  יעקב קליין @עידו נערך לאחרונה על ידי

                                  @עידו פצצה תביא עוד דברים מעניינים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י
                                    יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                                    השלחות האחרות לא יעבד אחרי זה

                                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ע
                                      עידו @יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי

                                      @יעקב-קליין לא הבנתי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • י
                                        יעקב קליין נערך לאחרונה על ידי יעקב קליין

                                        @עידו
                                        א. עזרתה לי מאד
                                        אבל למה אני מנסה לעשות שלוחה 3 שלוחה של מכירות וזה אומר לי שחסר הגדרות ?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון