מאזין לא יוכל למחוק ! הכיצד?
-
-
@אA
לגבי איזה שאלה ענית,
אשמח להסבר כי זה נראה טוב! -
@פלוס
לשתיהם.
1 ל1
ו2 ל2 -
פוסט זה נמחק! -
@אA
בדקתי מה שאמרת,
הבעיה היא שכל אחד יכול להעביר את הקובץ, ואני רוצה רק מי שהקליט את הקובץ יוכל להעביר אותו!
יש אפשרות? -
@פלוס
תנסה את זהcontrol_play_moreA0=admin_options file_move_open=yes playfile_control_play_file_move=5/8 -
@אA
מה זה ה/5/8 הזה? -
@פלוס
תשנה לאן יעביר -
@פלוס
עבד? -
@אA
לא עבד, הוא נותן למחוק למספר המקליט רק. -
@פלוס
הוא נותן למקליט למחוק? -
@אA כן.
נו, לכתוב רק 'כן' הוא לא נותן לי, יש את ההודעה המוזרה הבאה:
כתבו פוסט ארוך יותר. פוסטים חייבים להכיל לפחות 8 תווים. -
@פלוס באמת?!
עריכה: חשבתי 8 מילים, 8 תווים - הגיוני. -
@פלוס לא קראתי הכל אבל אתן את קומבניותי (או שראיתי פעם בפורום) א. פעם מישהו הציע שבסיום ההקלטה יועברו למחיקת קובץ הטקסט, לא יודע אם גם פה זה יעזור (הציע את זה למשהו אחר).
אתה יכול לבטל את 0 והמנהלים יאזינו משלוחה אחרת
אתה יכול להגדיר את זה כהעברת ההודעה ולשנות את ההודעות מערכת כאילו זה נמחק@מנסה-להבין12a כתב במאזין לא יוכל למחוק ! הכיצד?:
אם מדובר בוואצפון החדש - אז יש דרך הטלפון הגדרה מיוחדת בשביל זה!
מה שיש בווטסאפון החדש אפשר גם לעשות לבד, זה בסך הכל מודלים בנויים ומוכנים
-
פ פלוס סימן נושא זה כשאלה
-
@צבי-ד-צ כתב במאזין לא יוכל למחוק ! הכיצד?:
אתה יכול להגדיר את זה כהעברת ההודעה ולשנות את ההודעות מערכת כאילו זה נמחק
זה מה שהצעתי לו, הבעיה היא שהוא רוצה שהמקש יהיה פתוח רק למקליט ההודעה(כמו הניהול).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות