העברת ניקוד ממערכת למערכת...
-
אני מעביר את הקו הישן שלי לקו החדש - והכל ב"ה הועבר, חוץ משלוחת הניקו של המאזינים שנצברו,
השאלה שלי שלי -
מה הם השלוחות שאני צריך להעביר ממערכת הישנה לחדשה - בכדי שזה יהיה תואם? -
@פלוס תיקיה
Pointsשנמצאת בשלוחה הראשית -
@CUBASE
רק שלוחה זו בלבד?
אני צריך משהו בברירות בכדי שהמערכת לא תסתבך... -
@פלוס כן, בתיקייה
Pointsנשמרים הנקודות מכל שלוחה במערכת -
@CUBASE
אבדוק זאת. -
@פלוס
מה הכי קריטי להעברה מכאן

-
@פלוס הכי קריטי להעביר את הכל, לפי מה שאני זוכר יש לך הגדרות לניקוד שתלויות בכל מיני קבצים של הניקוד, כל הגדרה תלויה בקובץ אחר אז כדאי שתעביר הכל
-
@CUBASE
ידוע לכם מהי הודעת מערכת: "שם הצובר הוא".
זה לא מופיע בהודעות מערכת המעודכנות. -
@פלוס
הודעה מספרM3928@פלוס כתב בהעברת ניקוד ממערכת למערכת...:
זה לא מופיע בהודעות מערכת המעודכנות.
מוזר אצלי זה כן מופיע...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות