פרסום של ימות המשיח עדכונים חדשים חודש אב פה 30-7-25
-
@מנסה-להבין12a כתב בפרסום של ימות המשיח עדכונים חדשים חודש אב פה 30-7-25:
עדכון שני: מודול ניתוביה ללא עלות יחידות!
תודה רבה עוזר לי מאוד!
-
פוסט זה נמחק! -
@צבי-ד-צ כתוב בשם הנושא
-
-
@מנסה-להבין12a
הלינקים לא עובדים.... -
@י-ע כתב בפרסום של ימות המשיח עדכונים חדשים חודש אב פה 30-7-25:
בהתחלה העתקתי ישר מהמייל ...
כרגע לחצתי על הלחצן הקישור לחצן ימני העתקת קישור - כרגע מעודכן לחצני הקישור... -
חדש!!!
שולחים הודעות קוליות למאזינים בקו התוכן שלכם?
עד היום שילמתם יחידות לפי אורך השיחה?
חדש ובלעדי לימות המשיח!
מהיום תשלמו עד 2 יחידות לשיחה
לא משנה מה אורכה של ההודעה
️ -
מה ההבדל בין שלוחת nitoviya שזה כעת חינם ואפשר גם להתקשר לניידים אישיים
לבין שלוחת routing שהיא עדיין לא חינמית? -
@795069962 שניתוביה הלקוח בוחר לאיפה לחייג זה עובד כי זה לא עולה לימות כסף
אבל ראוטינג שזה בעצם שימוש שאתה צריך הרבה יותר אז זה עולה לך כסף -
@נר-יצחק אבל בשני השלוחות ימות לא משלמים על השיחה?
-
@795069962 אבל הם צריכים להרוויח איכשהו
לא?
אז מה שלא עם הקשר עסקי נציג חינם כדי שיהיה שירותים חינמיים כי שם המאזין בחר לאן לחייג
אבל בניתובייה שאתה מגדיר מראש וזה משמש לעסקים כמו שירות לקוחות וכדו' זה יעלה כסף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות