שלוחה עם מעל 10 השמעות
-
שלום וברכה,
יש לי שלוחה שבו מעל 10 השמעות.
ניסיתי לשים את ההגדרה digits=2 ,
וכשאני מנסה להתקשר לקו ומקישה למשל 14#, מעביר אותי לקובץ 004.
מה אפשר לעשות?
תודה מראש -
-
@פיתה כי אומר לי אנא הקישו את מספר הקובץ וסולמית לסיום
-
-
@פיתה אז מה עושים אם יש לי מעל 10 שלוחות,
וכשאני מקישה 14# עובר לי לקובץ 004תודה מראש
-
-
@CUBASE לא הסתדרתי עם זה
אשמח אם תוכלו לכתוב לי מה לעשות כדי שאני יצליח להגיע להשמעה הרצויה.
יש לי בערך 16 השמעות בשלוחה.תודה מראש!
-
@באזזז לא הבנתי, יש שלוחה אחת עם 16 השמעות או שזה מחולק לכמה שלוחות?
-
@CUBASE נכון
שלוחה אחת עם הרבה השמעות.
תודה על העזרה -
@באזזז תגדירו בשלוחה כך:
start_select_digits=2 -
@CUBASE דחוף דחוף
מה אני עושה שהוא לא משמיע לי את הקובץ הרצוי?????
אני מקיש על 14 וסולמית, עובר להשמעת הקובץ 004
אם אני מקישה 12 וסולמית , עובר להשמעת הקובץ 002
מה עושים בשלוחות מעל 10 השמעות???????????? -
@באזזז דבר ראשון תוריד את הדחוף דחוף וכל שאר סימני הלחץ.
דבר שני תעלה את כל הגדרות השלוחה -
-
@באזזז תשני את השמות של הקבצים ל
2ספרות,
לדוגמא:04.wavבמקום004.wav.
או שתשני את ההגדרה ל:start_select_digits=3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות