• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    השתיקה הרועמת (באופן רשמי של ימות) במהלך הקריסה האחרונה

    באגים במערכת
    8
    20
    188
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב
      בשכמל"ו @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

      @נר-יצחק
      ששמת את הפוסט ב"באגים במערכת".....😉

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • נ
        נר יצחק @בשכמל"ו נערך לאחרונה על ידי

        @בשכמל-ו כי זה באג רוחבי בהתנהלות של החברה

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ב
          בשכמל"ו @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי בשכמל"ו

          @נר-יצחק
          לא הערתי לך, תקרא שוב מה כתבתי....

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נ
            נר יצחק @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי נר יצחק

            @נר-יצחק ועוד יש להם את האומץ לשלוח מייל שיווקי כאילו כלום לא קרה
            תקלה רוחבית שדפקה לאנשים את ההתנהלות היומיומית
            והם רק מדווחים על "כמה שירותים חדשים" וקמפיינים לקינוח" מקווה בשבילם שזה לא יקים איזה "קמפיין לקינוח" על חשבונם
            3198d232-afe3-4697-8662-4c8719954d52-image.png

            עריכה אחרי הארה של @מים-אחרונים
            ורק בסוף המייל נזכרים לגמגם כמה מילים על הקריסה כפי שכתבתי בהמשך
            dc2a62d0-e2e6-468f-940a-26eb1bb13539-image.png

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
            • מ
              מים אחרונים @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

              @נר-יצחק תקרא עד הסוף את המייל.

              פ נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • פ
                פישל @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי

                @מים-אחרונים 6457781f-e6d9-4d3d-af3a-4461b216a2a1-image.png
                בא נגיד שבהחלט אפשר לפספס את ההודעה הזו...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • נ
                  נר יצחק @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי

                  @מים-אחרונים עכשיו שמתי לב

                  אבל בכ"א על כזאת קריסה לא צריך 3 שורות בתחתי המייל
                  כי אני משער שאני לא היחיד שרוא מייל מ"ימות" ואומר לעצמו הו סו"ס התייחסות רשמית
                  פותח את המייל ומגלה שזה רק מייל שיווקי הוא לא טורח לגלול ולקרוא את כל המייל אלא ישר שולח לאשפה ומתלבט האם לשלוח לספאם

                  מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • מ
                    מים אחרונים @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                    @נר-יצחק אל תגזים, קראתי את המייל דווקא מאוד התלהבתי מהתוכן.
                    שימושי לא?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מרדכי השמח @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי

                      @מים-אחרונים
                      לא שימושי בכלל !!
                      זה התפרסם כבר לפני חודשיים
                      או שאתה לקוח חדש

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • מ
                        מים אחרונים @מרדכי השמח נערך לאחרונה על ידי

                        @מרדכי-השמח נכון, אז למה הם שלחו שוב?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מרדכי השמח @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי מרדכי השמח

                          @נר-יצחק
                          כנ"ל אני,
                          מחקתי את המייל ורק עכשיו אני שומע שהיה בסוף התנצלות
                          כזה דבר רושמים בכותרת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • מ
                            מרדכי השמח @מים אחרונים נערך לאחרונה על ידי

                            @מים-אחרונים
                            כנראה לתקן את הרושם
                            ולא ככה מתקנים...
                            ואני באמת מכבד את האנשים שם ... עיין בשרשור אחר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א
                              אברהם צבי 0 נערך לאחרונה על ידי

                              תפנה לשירות הלקוחות שלהם, (בכתובת: cs@yemot.co.il)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ק
                                קו המוסיקה @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                                @נר-יצחק אני מבין את התסכול שלך,
                                אבל זה דובר כאן מספיק בפורום,
                                ואין לך כל כך הרבה מה לעשות,
                                וזה סתם מציף תסכול וכו׳

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • נ
                                  נר יצחק @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                                  @קו-המוסיקה אולי כך הם יבינו

                                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ק
                                    קו המוסיקה @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי קו המוסיקה

                                    @נר-יצחק אולי, אבל דוגרי לא נראה לי...

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • נ
                                      נר יצחק @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                                      @קו-המוסיקה גם לי לא אבל השתדלות עושים

                                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ק
                                        קו המוסיקה @נר יצחק נערך לאחרונה על ידי

                                        @נר-יצחק סבבה,
                                        אז בהצלחה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • צ
                                          צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                                          אני ממש לא מהרוטנים (כפי שניתן לראות מכל הפוסטים שלי שעסקו בנושאים האלו בפורום)

                                          אבל לתחושתי, החברה הייתה צריכה להוציא איזה התנצלות עם פיצוי כלשהו (נניח 500 יחידות) לכלל הלקוחות שנפגעו.

                                          אבל זה כמובן לא קשור אלינו, זה החברה אם היא רוצה שאנשים ימשיכו לרצות להיות דווקא אצליהם (ולכן לא נכנס פה כל השאלה חינם וכו', אם יש להם אינטרס שניהיה אפילו שזה בחינם (פרסומות לדוגמא) אז שיחשבו אי לא גורמים לאנשים ללכת. אני לבד מכניס המון דקות לפרסומות, כשלבנתיים - על אף כל ההבטחות - לא ראיתי מכך שקל...

                                          וכפי שכתבתי, זה שיקול אישי של החברה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון