העלת מאזין באמצע שידור חי האם יש כזה אפשרות מי יכול לעזור בענין דחוף
-
אני רוצה את הדבר הזה כתוב את זה בהגדרות מערכת
אם רוצים שכולם יהיו בהשתק, ולמנהל המפעיל יהיה שליטה על המאזינים בכדי לבטל השתקה וכן להשתיק בחזרה, וכו', יש להגדיר.conf_bridge_type=listenחוץ מזה תודה רבה לך על העזרה
-
@הפצת-התורה ברירת מחדל המנהל יכול לשתיק ולבטל השתקה במקש 0 ...
-
נכון אבל שם כל אחד יכול לבטל את זה כל רגע בכוכבית 1
-
@הפצת-התורה תעתיק לכאן את ההגדרות שיש לך...
-
type=confbridge conf_bridge_type=listen conf_bridge_record=yes -
@הפצת-התורה תוריד את השורה השניה ותנסה
את השורה הזאת תוריד:conf_bridge_type=listen -
מזה זה אומר השורה הזו
וגם כן מה צריך לעשות בשביל לעלות מאזין
ועוד פעם תודה רבה -
@הפצת-התורה עיין כאן וכאן. תעיין ברוגע ותמצא את מה שאתה צריך...
-
@הפצת-התורה אם אין לך את השורה הזאת אז אף אחד לא יכול לדבר עד שהמנהל לוחץ 0 ואז כולם יכוולים לדבר...
-
אבל אני לא רוצה שכולם יוכלו לדבר אני רוצה רק מאזין ספציפי
אם עוד יש לך סבלנות לענות
תודה -
@הפצת-התורה בכיף...
זה מה שכתבתי לך בהתחלה תעשה וועידה באפשרויות בפלאפון או שיכנס גם כמנהל... -
-
@מתעניין הוא רוצה שרק אחד יוכל לדבר...
-
בקיצור אין אפשרות
-
@הפצת-התורה אם אתה רוצה להעלות את המאזין זה לא אפשרי,
אך אם אתה רוצה לומר למאזין לעלות בעצמו אפשרי על ידי מה ש @מתעניין ציין, אך דווקא בתוספת ההגדרה הזו -
בתוספת איזה הגדרה ומה עושים אם יש אפשרות
-
@הפצת-התורה לפני ההפניה לחדר ועידה שיוכל לדבר, לעשות הגבלה למאזין אחד.
-
אתה יכול להביא כאן בבקשה את ההסבר מה עושים ואת ההגדרה
-
@הפצת-התורה מה הבעיה לעשות ועידה בפלאפון או שיכנס כמנהל?
-
@יהונתן-כץ כי אז אי אפשר להוציא אותו ואתה צריך לחכות שהוא יואיל בטובו לצאת !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות