צינתוק ממספר השני של המערכת
-
תגובה: צינתוק ממספר אחר
יש לי קו עם מספר אמרקאי, ואנח רוצה להגדיר שצינתוק של שלוחה 1 יהיה מהמספר ישראלי ומשלוחה שתים יהיה המספר אמרקאי,
איך אני מגדיר את זה? -
@אני-הקטן
תגדיר כך בשלוחה 1tzintuk_your_id=המספר הישראליותגדיר כך בשלוחה 2
tzintuk_your_id=המספר האמריקאי -
@אני-הקטן כמדומני שלא תוכל להוציא צינטוק מזיהוי אמריקאי.. תוכל לבדוק את זה גם מול ה API של קבלת זיהויים מאושרים להוצאת שיחות / SMS
-
@avrham כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
@אני-הקטן כמדומני שלא תוכל להוציא צינטוק מזיהוי אמריקאי.. תוכל לבדוק את זה גם מול ה API של קבלת זיהויים מאושרים להוצאת שיחות / SMS
אפשר קצת יותר הסבר?
אני לא בקי בכל הקודים של הפורם... -
@avrham כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
כמדומני שלא תוכל להוציא צינטוק מזיהוי אמריקאי
אפשר להוציא צינתוק מזיהוי אמריקאי אם הרשימה נלקחת מרשימת צינתוקים חינמית, אבל זה ישלח רק למספרים לא ישראלים ברשימה.
בצינתוק ממספר ישראלי ישלח גם למספרים אמריקאים וגם לאלה שלא. -
@שמואל כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
@avrham כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
כמדומני שלא תוכל להוציא צינטוק מזיהוי אמריקאי
אפשר להוציא צינתוק מזיהוי אמריקאי אם הרשימה נלקחת מרשימת צינתוקים חינמית, אבל זה ישלח רק למספרים לא ישראלים ברשימה.
בצינתוק ממספר ישראלי ישלח גם למספרים אמריקאים וגם לאלה שלא.

-
@שמואל כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
@avrham כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
כמדומני שלא תוכל להוציא צינטוק מזיהוי אמריקאי
אפשר להוציא צינתוק מזיהוי אמריקאי אם הרשימה נלקחת מרשימת צינתוקים חינמית, אבל זה ישלח רק למספרים לא ישראלים ברשימה.
בצינתוק ממספר ישראלי ישלח גם למספרים אמריקאים וגם לאלה שלא.אתה מדבר מצינתוק ממספר אמרקאי?
אני דברתי שהצינתוק יופיע מהמספר אמרקאי, והגדרתי את זה: tzintuk_your_id=המספר האמריקאי וגם למספרים אמרקאים זה שולח צינתוק מהמספר הישראלי -
@אני-הקטן כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
tzintuk_your_id=המספר האמריקאי וגם למספרים אמרקאים זה שולח צינתוק מהמספר הישראלי
באיזה צורה הגדרת?
אני חושב צריך עם 00 בהתחלה ואז 1 וכו... -
@שמואל כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
@אני-הקטן כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
tzintuk_your_id=המספר האמריקאי וגם למספרים אמרקאים זה שולח צינתוק מהמספר הישראלי
באיזה צורה הגדרת?
אני חושב צריך עם 00 בהתחלה ואז 1 וכו...אכן, ברוך ה' אני כבר משתמש עם הצינתוקים כמה שבועות, כאן המקום להודות להנהלת ימות המשיח ובתוכם הרב שמואל על דבר מהפכני מתבקש זה.
-
@שמואל כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
@אני-הקטן כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:
tzintuk_your_id=המספר האמריקאי וגם למספרים אמרקאים זה שולח צינתוק מהמספר הישראלי
באיזה צורה הגדרת?
אני חושב צריך עם 00 בהתחלה ואז 1 וכו...תודה, עובד!
-
א אני הקטן סימן נושא זה כשאלה
-
א אני הקטן סימן נושא זה כנפתר
-
@זעליג רק מחכים שיעשו גם אפשרות של הוספת מספרים אמריקאים לרשימת תפוצה, ולא רק רשימה לבנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות