בדיקת שלוחת API
-
בניתי שלוחת תפריט עם זיהוי דיבור, אבל אין לי כח לבדוק באם זה עובד מי שיש לו כח אשמח מאד שיעדכן אותי ואני יפרסם את זה
מה שריך לעשות זה
א. הוצאת מפתח של גמיני כמו מפה פה יש הסבר עם תמונות איך להוציא
ב. להגדיר בשלוחהtype=api title= api_link=https://hfnaia-menu.onrender.com api_add_0=key=פה יש להדביק את המפתח של גמיני שקיבלתם api_add_1=token=פה יש לכתוב טוקן api_add_2=path=7/123.ini api_000=rapi,,record,נתיב שלוחת התפריט/api,,no api_call_id_send=no api_phone_send=no api_did_send=no api_enter_id_send=no api_enter_id_name_send=no api_time_send=noיש לשנות בשורה 6 לכל כנתיב קובץ שתרצו ולכתוב בו תמלול שווה למעבר
לדוגמא (שימו לב שזה התהפך)כהן=/1/2 הנהלה=../8 מזכירות=1וכמובן להעלות קובץ 000 לשלוחה אנא הקליטו את ...
-
@איל-משולש רק הייתי ממליץ לך להוסיף לתועלת המודל קובץ נוסף בו יירשמו כל החיפושים ובעיקר החיפושים שלא נמצאו להם התאמה כי פעמים אתה אומר מילה והוא זיהה את זה אחרת ואתה אפילו לא יודע מה לכתוב בקובץ כדי שהוא יזהה נכון, אם יהיה רשימה של כל מה שהוא זיהה יהיה אפשרות לסדר את זה
אם אתה מעוניין ממש לשדרג תכול לעשות אתר שישמיע את ההקלטה וכנגדו יהיה רשום את התוצאה שהוא זיהה ואז זה ממש יהיה מוצלח -
@אבו קודם שמשהו יבדוקהם זה עובד
אבל זה רעיון מצוין אני יבדוק את הנושא -
מה התקדם?
מישהו בדק אם זה עובד? -
@איל-משולש זה החזיר לי שגיאה אחרי ההקלטה
מקווה שהכל אצלי תקין אבל כנראה שיש איזה בעיה, יש לך איך לבדוק את זה? -
B BEN ZION התייחס לנושא זה
-
@אבו מה הכוונה אחרי ההקלטה?
-
-
@אבו זה מוזר כי אם זה בעיה אצלי אמור להיות "אין מענה משרת API" ולא שגיאה
תבדוק שוב את ההגדרות
או שתעלה אותם לפה -
@איל-משולש כשכתבתי שהוא החזיר שגיאה התכוונתי שהוא החזיר שגיאה והשמע לי "אין מענה משרת api"
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות