• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    ENTERID ברמת שלוחה ולא ברמת קו

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    9 פוסטים 3 כותבים 201 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • P מנותק
      Ppgishonim
      נערך לאחרונה על ידי

      יש אפשרות לעשות ENTERID שונה לכל שלוחה ולא ברמה של כל הקו?

      B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • B מנותק
        BEN ZION @Ppgishonim
        נערך לאחרונה על ידי

        @Ppgishonim פרט יותר את השאלה, אתה יכול לעשות בכל שלוחה זיהוי ולהגדיר אמצעי זיהוי שונה או אפילו אותו אמצעי זיהוי אם הגדרת שלא ישמור את האמצעי זיהוי לכל השיחה

        P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • P מנותק
          Ppgishonim @BEN ZION
          נערך לאחרונה על ידי

          @BEN-ZION

          הכוונה שלי שבקו כרגע יש תיקיית EnterId שהיא ברמת הקו, מה שאני שואל האם אני יכול לשים את אותה שלוחה נגיד בתוך שלוחה מספר 5

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יב @Ppgishonim
            נערך לאחרונה על ידי

            @Ppgishonim נראה לי שאפשר לכתוב מיקום מהיכן לקחת את הזיהוי

            P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • P מנותק
              Ppgishonim @יב
              נערך לאחרונה על ידי

              @יב
              תוכל לכוון אותי?

              אני פשוט רוצה שבמקום שזה ילקח מתיקיית, ivr2:EnterId שילקח מ

              ivr2:3/5/EnterId לדוגמה

              B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • B מנותק
                BEN ZION @Ppgishonim
                נערך לאחרונה על ידי

                @Ppgishonim זה ההגדרה לבחירת הנתיב
                enter_id_password_folder=/EnterID
                עיין פה דפדף קצת למטה

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י מנותק
                  יב @BEN ZION
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ppgishonim איזה סוג זיהוי?
                  יש לך את האפשרויות האלו
                  כניסה לפי המספרים המופיעים בקובץ EnterIDList.ini

                  enter_id_type=list
                  enter_id_list_folder=3/5
                  

                  כניסה לפי רשימה של מספרי טלפון

                  enter_id_type=enter_phone_list
                  enter_id_enter_phone_list_folder=/3/5
                  

                  כניסה לפי רשימה שבה יש את כל הפרטים של המשתמש כולל שם משפחה, איימיל ועוד

                  enter_id_type=list_all_information
                  list_all_information_folder=/3/5
                  

                  כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש

                  enter_id_type=phone_from_list_all_information
                  list_all_information_folder=/3/5
                  
                  P תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • P מנותק
                    Ppgishonim @יב
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יב

                    אני צריך

                    enter_id=yes
                    enter_id_type=list_all_information
                    

                    אבל שה enter id ילקח ממקום אחר, אני רוצה לשים בשלוחה מסויימת, קובץ ListAllInformation.ini ולהשתמש בו

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B מנותק
                      BEN ZION @Ppgishonim
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @Ppgishonim
                      גדרת מיקום הקובץ
                      ברירת מחדל מתייחס לקובץ ListAllInformation.ini הנמצא בתיקיה בשם EnterID שתחת התפריט הראשי.

                      כדי שיטען וישמור נתונים מהשלוחה הנוכחית, יש להגדיר

                      list_all_information_folder=this_folder
                      כדי שיתייחס לשלוחה אחרת לבחירתכם, יש להגדיר

                      list_all_information_folder=/1/1
                      בדוגמה, יתייחס לקובץ הנמצא בתיקייה 1/1 מהתפריט הראשי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון