מי שלא רשום שיעבור לקבלת נתונים (לא לפי רשי״ת), אפשרי?
-
אני מעוניין לעשות שלוחה של הפניה לפי istallinformation אבל מי שלא רשום שיעבור לשלוחה של קבלת נתונים, אפשרי?
ניסיתי עם שלוחהtype=go_to_folder_from_list_all_information value_number=2 go_to_folder_default=/2/5 enter_id_type=list_all_information login_add_val_name=yes say_name=val_name record_name=no go_to_folder_val=yes 1=/2/1בקבלת נתונים מוגדר שיוסיף אוטומטית 1 בעמודה 2, לכן הגדרתי הפניה לפי עמודה 2, הבעיה שמי שלא קיים, לא נותן בכלל להיכנס, אני מעוניין שמי שלא קיים יעבור ל2/5
(אני יודע שאפשר עם רשימת תפוצה, אבל לא יועיל לי כי אני צריך רישום מאותו מספר טלפון לפי מספרי זהות שונים)
-
@איש-זך אמור לעבוד.
תנסה להוריד את הסלש הראשון תכתוב כך.go_to_folder_default=2/5ואם אתה רואה שמעביר לשלוחה שתחת התיקייה הנוכחית שנה את המיקום.
אם לא מצליח תנסה עם הקוד הבאenter_id_error_goto=/2/5 -
@קופת-הקהל תודה רבה אבל לא עבד,
מה שעשיתי בסוף, הוספתי בistallinformation משתמש עם ערך 1 וההקלטה בפתיח ׳אנא הקש מספר זהות ובסיום סולמית, אינך רשום? הקש 1 וסולמית׳ -
@איש-זך ניסית גם את האופציה השניה ולא עבד? אתמהה
-
@קופת-הקהל כן, ברגע שמקישים מספר זהות שלא קיים זה אומר ׳המספר שהוקש שגוי, להקשה מחדש הקש או המתן׳
-
@קופת-הקהל @איש-זך
enter_id_error_goto=/5/5
זו ההגדרה עובד מעולה אצלי
תשנה את ההקלטה של הודעת המערכת 1104 לשניה שקט
שים לב לעריכה
@איש-זך -
מה שזה עושה אחרי ההודעה שכתבת קודם זה מעביר אותו לשלוחה שם
אגב מציע לך לעשות שם תפריט להקשה מחודשת הקש 1 לרישום הקש 2 אחרת כל מי שבטעות הקיש מהשהו לא מדויק יעבור להרשמה -
@33064325 עובד!
תודה רבה לכולם
️
️
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות