האם יש דרך להקיש במודל תור (בטא)?
-
יש לי שלוחת מנה אנושי עם מודל תור החדש (בטא), ואני מקבל לשם גם קודי אימות, הבעיה שצריך הרבה פעמים להקיש 1 כדי לשמוע את הקוד, וכאשר הנציג מקיש זה לא עושה כלום האם יש דרך לעשות שזה ישדר את ההקשה?
נ.ב. מה אומר ההגדרה הזאת"האזנה לשיחת הלקוח (ערוץ 3) + אפשרות דיבור (whisper/barge)." -
@איל-משולש הנציג יכול להקיש, אני ביצעתי אימות דו שלבי עם מודול תור
-
@CUBASE אני מקיש זה לא עושה כלום, איזה הגדרות עשית?
-
@איל-משולש לא צריך הגדרות מיוחדות, כמה פעמים ניסית?
-
-
@BEN-ZION יש לי מערכת שאני משתמש בה כוירטואל פלוס, הגדרתי אותה באימות דו שלבי במערכת אחרת
-
@CUBASE בדקתי עכשיו ועובד, ככל הנראה כיון שהגדרתי שאם הנציג מקיש משהו זה מבצע פעולה, אז גם שאר המקשים מספסיקים לעבוד
-
א איל משולש סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות