הגדרה נוספת שמצאתי ב-GetIVR2Dir
-
@BEN-ZION זה בכל שלוחה (לא נראה לי שיש הגדרה נסתרת שהיא ספציפית בשלוחה מסויימת, אם יש משהו כזה הוא נמצא בכל המערכת)
-
@CUBASE כתב בהגדרה נוספת שמצאתי ב-GetIVR2Dir:
@איל-משולש כתב בהגדרה נוספת שמצאתי ב-GetIVR2Dir:
נ.ב. אם אני שם בקובץ IVR פרמטר לשליחה ל API זה נשח בכל שליחה במערכת?
בעיקרון זה לא קשור לפה, אבל כן.
צריך אולי לכתוב את זה שמי שרוצה שישים שם טוקן ולא יצטרך כל פעם מחדש
-
@איל-משולש אפשר, אם כי זה יגרום למיליון ואחת שאלות בקרב המשתמשים המתחילים..
-
@CUBASE למה נראה לך? מה כ"כ מסוך לכתוב ששם אפשר לשים טוקן במקום בכל השלוחות? (ראית את המייל?)
-
@איל-משולש איפה לכתוב? (אין לי גישה למייל כרגע, יש לי אימות דו"ש ואין לי את קודי האימות לידי)
-
@CUBASE לכתוב על זה מדריך
-
@איל-משולש אם לדעתך זה יסייע למשתמשים - תכתוב.
-
-
@פיתה ההגדרה שהבאתי כאן היא לא משהו שעובדים עליו אלא קיים כבר הרבה זמן, פשוט עד עכשיו לא ייחסתי חשיבות להגדרות ב-
extIni, אחרי ההגדרה של מענה לצינוק חשבתי לבדוק מה עם זה.בבקשה תמחק את כל האימוג׳ים האלה, זה לא מכבד אותך ואת הפורום..
-
@CUBASE יש גם הגדרה
file_amount_digits=3
ובדקתי וראיתי שהיא קובעת החל מכמה ספרות המערכת תתחיל להשמיע בשלוחות ההשמעות קבצים (לא כזה רלוונטי, אבל סתם מעניין)
לגבי ההגדרה Admin=1 זה באמת מוזר, ניסיתי כל מיני דברים, ולא ראיתי שום שינוי,
ניסיתי:
Admin=1
Admin=מספר פלאפון
Admin=
ועוד...
ולא ראיתי שום שינוי, לא בהרשאות כניסה לשלוחות, לא בהרשאות שמיעת פרטי הודעות, לא בהשפעה של פילטרים, וכו' וכו' מעניין. -
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
