• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    149 פוסטים 5 כותבים 1.3k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I מנותק
      isi @זרח
      נערך לאחרונה על ידי

      @פלוס הסתדרת בסוף?

      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • פ מנותק
        פלוס @isi
        נערך לאחרונה על ידי

        @isi כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

        תבדוק האם יש אצלך בלשונית 'מרכזיה עסקית' את השורה שאני מראה כאן בתמונה עם חץ אדום:

        כן. קיים לי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ מנותק
          פלוס @isi
          נערך לאחרונה על ידי

          @isi כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

          אגב, אולי הבעיה ששינת את שם המשתמש מברירת המחדל שזה מספר המערכת, למשהו אחר, שאצלך מופיע 99

          לא, זה עשיתי בהתחלה מחיקת פרטים. ולכן ככה זה היה נראה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ מנותק
            פלוס @isi
            נערך לאחרונה על ידי

            @isi כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

            @פלוס הסתדרת בסוף?

            לא.
            עדיין.

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • I מנותק
              isi @isi
              נערך לאחרונה על ידי isi

              @פלוס כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻: > @isi > > @פלוס הסתדרת בסוף?
              לא.
              עדיין.

              @פלוס > תצרף צילומי מסך שתעשה כעת חדש עדכני מ:

              1. לשונית עסקית
              2. המסך הראשי של התוכנה
              3. עריכת החשבון בתוכנה

              ואנסה לראות מה אולי הבעיה.
              כמו"כ תבדוק אם ההגדרות בשלוחה אצלך מוגדרות נכון כמו מה שהדבקתי כמה הודעות קודם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל מנותק
                לימוד בתורת מרן @פלוס
                נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                @פלוס
                פעם אמרו לי שאנטי וירוס חוסם את התוכנה
                למצב תקשוקת חופשי יש איזה הגבלה
                כן גם לי לא עבד
                ואשמח לעזרה!!!

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ל מנותק
                  לימוד בתורת מרן @isi
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @isi
                  לי מוכגר כך יעבוד ?
                  1e7d23b1-c6d9-4789-aa96-5470eda3a5e1-image.png

                  ל I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @isi
                    044c5e56-1209-4829-8b69-0ec4345530e2-image.png

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ל מנותק
                      לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @isi
                      תוכל לעזור לי?

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ל מנותק
                        לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @פלוס
                        עכשיו גם לי הכך עובד כתוב מקוון..
                        אבל בשלוחה אומר האי אקס לא קיים
                        שלח מייל לימות בשביל שנינו
                        אולי צריך אישור מיוחד

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I מנותק
                          isi @לימוד בתורת מרן
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                          @isi
                          לי מוכגר כך יעבוד ?
                          1e7d23b1-c6d9-4789-aa96-5470eda3a5e1-image.png

                          יש כאן כמה דברים שזה מוגדר אחרת מאיך שאני מראה בצילום מסך למעלה.
                          לכן, אם זה לא עובד לך, תשווה את זה למה ששמתי למעלה.

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • I מנותק
                            isi @לימוד בתורת מרן
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                            @פלוס
                            עכשיו גם לי הכך עובד כתוב מקוון..
                            אבל בשלוחה אומר האי אקס לא קיים
                            שלח מייל לימות בשביל שנינו
                            אולי צריך אישור מיוחד

                            לא חושב שצריך אישור מיוחד.
                            לכאורה משהו בשלוחה מוגדר לא נכון.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ל מנותק
                              לימוד בתורת מרן @isi
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @isi
                              אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
                              ומהחייגן שמחייג יש שקט

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • I מנותק
                                isi @לימוד בתורת מרן
                                נערך לאחרונה על ידי isi

                                @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                                @isi
                                אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
                                ומהחייגן שמחייג יש שקט

                                האם שמת בשלוחה את ההגדרות שהדבקתי כאן באשכול כמה הודעות קודם? (אם אתה משתמש בהגדרות שהדבקתי תמחק את השורה של קובץ בהמתנה כי קובץ זה לא קיים כבר, וכן תבדוק שחשבון הסיפ שלך אכן מספר 200)
                                אם אכן כך, ובכל אופן זה כך אומר אז זה מוזר. תפנה לשירות לקוחות, ותעדכן מה ענו לך שם.

                                ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ל מנותק
                                  לימוד בתורת מרן @isi
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @isi
                                  e64bca41-a62e-4089-ba9a-11127ab0d54f-image.png

                                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ל מנותק
                                    לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @isi
                                    מוגדר בשלוחה כך

                                    ;שיחות מהמחשב
                                    type=sip
                                     
                                    ;מחייג למס יוזר של המערכת
                                    account_dial_number=200
                                     
                                     
                                    ;הקלטת שיחות
                                    sip_record=yes
                                    ;שישלח למייל
                                    sip_send_mail=yes
                                    
                                    ל 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ל מנותק
                                      לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      כותב סיסמא שגויה מתי שושה אפשר שיחות מהדפדדפן

                                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ל מנותק
                                        לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @isi
                                        צריך לעשות אפשר שיחות מהדפדפן או לא?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ל מנותק
                                          לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi
                                          כי שלוחץ אפשר שיחות ..
                                          כותב סיסמא שגויה

                                          I פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • I מנותק
                                            isi @לימוד בתורת מרן
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

                                            1. על מה אתה לוחץ
                                            2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
                                            ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון