מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻
-
-
@isi
תוכל לעזור לי? -
@פלוס
עכשיו גם לי הכך עובד כתוב מקוון..
אבל בשלוחה אומר האי אקס לא קיים
שלח מייל לימות בשביל שנינו
אולי צריך אישור מיוחד -
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
לי מוכגר כך יעבוד ?

יש כאן כמה דברים שזה מוגדר אחרת מאיך שאני מראה בצילום מסך למעלה.
לכן, אם זה לא עובד לך, תשווה את זה למה ששמתי למעלה. -
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@פלוס
עכשיו גם לי הכך עובד כתוב מקוון..
אבל בשלוחה אומר האי אקס לא קיים
שלח מייל לימות בשביל שנינו
אולי צריך אישור מיוחדלא חושב שצריך אישור מיוחד.
לכאורה משהו בשלוחה מוגדר לא נכון. -
@isi
אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
ומהחייגן שמחייג יש שקט -
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
ומהחייגן שמחייג יש שקטהאם שמת בשלוחה את ההגדרות שהדבקתי כאן באשכול כמה הודעות קודם? (אם אתה משתמש בהגדרות שהדבקתי תמחק את השורה של קובץ בהמתנה כי קובץ זה לא קיים כבר, וכן תבדוק שחשבון הסיפ שלך אכן מספר 200)
אם אכן כך, ובכל אופן זה כך אומר אז זה מוזר. תפנה לשירות לקוחות, ותעדכן מה ענו לך שם. -
-
@isi
מוגדר בשלוחה כך;שיחות מהמחשב type=sip ;מחייג למס יוזר של המערכת account_dial_number=200 ;הקלטת שיחות sip_record=yes ;שישלח למייל sip_send_mail=yes -
כותב סיסמא שגויה מתי שושה אפשר שיחות מהדפדדפן
-
@isi
צריך לעשות אפשר שיחות מהדפדפן או לא? -
@isi
כי שלוחץ אפשר שיחות ..
כותב סיסמא שגויה -
@לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי
- על מה אתה לוחץ
- ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
-
@isi
מה זה לוחץ להראות לך צילום של התוכנה? -
@isi
מראה כך אבל בפועל יש שקט

וצילום של ההגדרות

וצילום של מרכזיה עיסקית

וצילום של השלוחה

-
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
כי שלוחץ אפשר שיחות ..
כותב סיסמא שגויהאותה בעיה כמו שלי, כמו שאז נדברתי איתך.
-
@פלוס
בא נשלח מייל לימות -
@פלוס
אני גם הבנתי למה כי הסיסמא זה אותיות קטנות וגדולות באנגלית
ושאתה עושה אפשר שיחות מהדפדפן
זה משתנה ל הסיסמה לא מוצגת בשימוש עם שיחות בדפדפן
ולכן זה לא מזהה את הסיסמא -
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
מראה כך אבל בפועל יש שקט

וצילום של ההגדרות

וצילום של מרכזיה עיסקית

וצילום של השלוחה

- תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
- בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
- במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
- תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
-
@isi
עשיתי ולא עוזר ..
לכן שינתי לפי הבינה מאוחר מידי אני אנסה שוב
יותר מאוחר
ולגבי השלוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

