מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻
-
-
@isi
מוגדר בשלוחה כך;שיחות מהמחשב type=sip ;מחייג למס יוזר של המערכת account_dial_number=200 ;הקלטת שיחות sip_record=yes ;שישלח למייל sip_send_mail=yes -
כותב סיסמא שגויה מתי שושה אפשר שיחות מהדפדדפן
-
@isi
צריך לעשות אפשר שיחות מהדפדפן או לא? -
@isi
כי שלוחץ אפשר שיחות ..
כותב סיסמא שגויה -
@לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי
- על מה אתה לוחץ
- ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
-
@isi
מה זה לוחץ להראות לך צילום של התוכנה? -
@isi
מראה כך אבל בפועל יש שקט

וצילום של ההגדרות

וצילום של מרכזיה עיסקית

וצילום של השלוחה

-
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
כי שלוחץ אפשר שיחות ..
כותב סיסמא שגויהאותה בעיה כמו שלי, כמו שאז נדברתי איתך.
-
@פלוס
בא נשלח מייל לימות -
@פלוס
אני גם הבנתי למה כי הסיסמא זה אותיות קטנות וגדולות באנגלית
ושאתה עושה אפשר שיחות מהדפדפן
זה משתנה ל הסיסמה לא מוצגת בשימוש עם שיחות בדפדפן
ולכן זה לא מזהה את הסיסמא -
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
מראה כך אבל בפועל יש שקט

וצילום של ההגדרות

וצילום של מרכזיה עיסקית

וצילום של השלוחה

- תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
- בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
- במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
- תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
-
@isi
עשיתי ולא עוזר ..
לכן שינתי לפי הבינה מאוחר מידי אני אנסה שוב
יותר מאוחר
ולגבי השלוחה -
@isi
כתוב לי מקוון
ובשיחה מחובר ואחרי 3 שניות זה מתנתקמצורף צילום הגדרות

-
@לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה? -
-
@לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב
:@isi
עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
ובשלוחה;שיחות סיפ type=sip ;מחייג למס יוזר של המערכת account_dial_number=200 ;הקלטת שיחות sip_record=yes ;שישלח למייל sip_send_mail=yesואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
משתמש האי אקס אינו קיים ....
ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתקתראה למעלה באשכול איך כתבתי להגדיר שלוחה. נראה שמשהו לא תקין בהגדרות השלוחה אצלך.
אמנם לכאורה בשביל להוציא שיחות בצורה תקינה מהתוכנה לא צריך שלוחה, כי השלוחה משמשת רק להפנות שיחות אל התוכנה.
זה דבר תימה מדוע זה קורה אצלך.
ניסת לפנות לימות המשיח?
אגב, אני מקווה שבדפדפן לא מאופשר אצלך להוציא שיחות, כי אם כן זה מה שתוקע את התוכנה. -
@isi
לא מוגדר אפשר שיחות
אבל עזוב תשלוחה קודם מהתוכנה
וניסתי עם מוזיקה בלי אותו תקליט... -
-
@isi
מה אומר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
