• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    149 פוסטים 5 כותבים 1.3k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • I מנותק
      isi @לימוד בתורת מרן
      נערך לאחרונה על ידי isi

      @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

      @isi
      אומר בשלוחה משתמש אי אקס לא קיים אנא פנה לשירות לקוחות
      ומהחייגן שמחייג יש שקט

      האם שמת בשלוחה את ההגדרות שהדבקתי כאן באשכול כמה הודעות קודם? (אם אתה משתמש בהגדרות שהדבקתי תמחק את השורה של קובץ בהמתנה כי קובץ זה לא קיים כבר, וכן תבדוק שחשבון הסיפ שלך אכן מספר 200)
      אם אכן כך, ובכל אופן זה כך אומר אז זה מוזר. תפנה לשירות לקוחות, ותעדכן מה ענו לך שם.

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ל מנותק
        לימוד בתורת מרן @isi
        נערך לאחרונה על ידי

        @isi
        e64bca41-a62e-4089-ba9a-11127ab0d54f-image.png

        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל מנותק
          לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
          נערך לאחרונה על ידי

          @isi
          מוגדר בשלוחה כך

          ;שיחות מהמחשב
          type=sip
           
          ;מחייג למס יוזר של המערכת
          account_dial_number=200
           
           
          ;הקלטת שיחות
          sip_record=yes
          ;שישלח למייל
          sip_send_mail=yes
          
          ל 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ל מנותק
            לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
            נערך לאחרונה על ידי

            כותב סיסמא שגויה מתי שושה אפשר שיחות מהדפדדפן

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ל מנותק
              לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
              נערך לאחרונה על ידי

              @isi
              צריך לעשות אפשר שיחות מהדפדפן או לא?

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ל מנותק
                לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                נערך לאחרונה על ידי

                @isi
                כי שלוחץ אפשר שיחות ..
                כותב סיסמא שגויה

                I פ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • I מנותק
                  isi @לימוד בתורת מרן
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @לימוד-בתורת-מרן לא הבנתי

                  1. על מה אתה לוחץ
                  2. ומה זה קשור להגדרות בשלוחה?
                  ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לימוד בתורת מרן @isi
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @isi
                    מה זה לוחץ להראות לך צילום של התוכנה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ל מנותק
                      לימוד בתורת מרן @isi
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @isi
                      מראה כך אבל בפועל יש שקט
                      1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                      וצילום של ההגדרות
                      f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                      וצילום של מרכזיה עיסקית
                      1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                      וצילום של השלוחה
                      512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                      I י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ מנותק
                        פלוס @לימוד בתורת מרן
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                        @isi
                        כי שלוחץ אפשר שיחות ..
                        כותב סיסמא שגויה

                        אותה בעיה כמו שלי, כמו שאז נדברתי איתך.

                        ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ל מנותק
                          לימוד בתורת מרן @פלוס
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @פלוס
                          בא נשלח מייל לימות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ל מנותק
                            לימוד בתורת מרן @פלוס
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @פלוס
                            אני גם הבנתי למה כי הסיסמא זה אותיות קטנות וגדולות באנגלית
                            ושאתה עושה אפשר שיחות מהדפדפן
                            זה משתנה ל הסיסמה לא מוצגת בשימוש עם שיחות בדפדפן
                            ולכן זה לא מזהה את הסיסמא

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I מנותק
                              isi @לימוד בתורת מרן
                              נערך לאחרונה על ידי isi

                              @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                              @isi
                              מראה כך אבל בפועל יש שקט
                              1c9c6773-e17d-470c-9863-001e2198310f-image.png
                              וצילום של ההגדרות
                              f211ffcb-32fc-44ff-a23d-53a277eac919-image.png
                              וצילום של מרכזיה עיסקית
                              1f1cfcdf-b03d-49e5-b9b0-a070fee63daa-image.png
                              וצילום של השלוחה
                              512eea82-ce95-42b8-b9c6-8148c0d7b934-image.png

                              1. תמחק את השורה של מוזיקה בהמתנה. אין שם שום מוזיקה והשורה הזו היא שגיאה. נסה ותאמר אחר כך.
                              2. בהגדרות התוכנה יש דברים שאצלך מוגדרים אחרת מהצילום מסך אצלי. נסה לעשות כמו אצלי. למשל 'מוביל', אצלך זה TCP ואצלי UDP
                              3. במחשב אצלך דברים אחרים אתה שומע תקין?
                              4. תוסיף בהגדרות בשלוחה הגדרה מה יקרה אחרי הסיפ.
                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ל מנותק
                                לימוד בתורת מרן @isi
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @isi
                                עשיתי ולא עוזר ..
                                לכן שינתי לפי הבינה מאוחר מידי אני אנסה שוב
                                יותר מאוחר
                                ולגבי השלוחה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ל מנותק
                                  לימוד בתורת מרן @פלוס
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @isi
                                  כתוב לי מקוון
                                  ובשיחה מחובר ואחרי 3 שניות זה מתנתק

                                  מצורף צילום הגדרות
                                  7b20ac08-d2f8-4101-8d8d-1cfe5f40eb3f-image.png

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I מנותק
                                    isi @לימוד בתורת מרן
                                    נערך לאחרונה על ידי isi

                                    @לימוד-בתורת-מרן כאן נראה כעת מוגדר תקין. מה מוגדר בשלוחה?
                                    מה שצירפת למעלה לא טוב. סידרת את זה?

                                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ל מנותק
                                      לימוד בתורת מרן @isi
                                      נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                      @isi
                                      עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                                      ובשלוחה

                                      ;שיחות סיפ
                                      type=sip
                                       
                                      ;מחייג למס יוזר של המערכת
                                      account_dial_number=200
                                      
                                       
                                      ;הקלטת שיחות
                                      sip_record=yes
                                      ;שישלח למייל
                                      sip_send_mail=yes
                                      

                                      ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                                      משתמש האי אקס אינו קיים ....
                                      ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • I מנותק
                                        isi @לימוד בתורת מרן
                                        נערך לאחרונה על ידי isi

                                        @לימוד-בתורת-מרן כתב במודול sip - הגדרות לחיוג למחשב💻:

                                        @isi
                                        עזוב בשלוחה קודם להוציא שלוחות מהתוכנה
                                        ובשלוחה

                                        ;שיחות סיפ
                                        type=sip
                                         
                                        ;מחייג למס יוזר של המערכת
                                        account_dial_number=200
                                        
                                         
                                        ;הקלטת שיחות
                                        sip_record=yes
                                        ;שישלח למייל
                                        sip_send_mail=yes
                                        

                                        ואומר לי בשלוחה כמו @פלוס
                                        משתמש האי אקס אינו קיים ....
                                        ושמוציא שעחה מהתוכנה כותב מחובר 3 שנעות ומתנתק

                                        תראה למעלה באשכול איך כתבתי להגדיר שלוחה. נראה שמשהו לא תקין בהגדרות השלוחה אצלך.
                                        אמנם לכאורה בשביל להוציא שיחות בצורה תקינה מהתוכנה לא צריך שלוחה, כי השלוחה משמשת רק להפנות שיחות אל התוכנה.
                                        זה דבר תימה מדוע זה קורה אצלך.
                                        ניסת לפנות לימות המשיח?
                                        אגב, אני מקווה שבדפדפן לא מאופשר אצלך להוציא שיחות, כי אם כן זה מה שתוקע את התוכנה.

                                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ל מנותק
                                          לימוד בתורת מרן @isi
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @isi
                                          לא מוגדר אפשר שיחות
                                          אבל עזוב תשלוחה קודם מהתוכנה
                                          וניסתי עם מוזיקה בלי אותו תקליט...

                                          ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ל מנותק
                                            לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
                                            נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                                            @isi
                                            זה מה שאני שומע אולי גם @פלוס שומע אותו דבר

                                              000-1-_-cut_6sec.mp3

                                            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון