• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
    14 פוסטים 4 כותבים 31 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שלוחה-404 @הלמדן הטכנאי
      נערך לאחרונה על ידי

      @הלמדן-הטכנאי לא, מה שידוע לי לכל הפחות
      לשרת מגיע הנתיב שמירה ואתה יכול למשוך אותם אם הורדת קובץ

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה מנותק
        הלמדן הטכנאי @שלוחה-404
        נערך לאחרונה על ידי

        @שלוחה-404 אני פשוט מעוניין להקליט שאלות לג'מיני, אתה יודע אם יש דרך אחרת?

        ש י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שלוחה-404 @הלמדן הטכנאי
          נערך לאחרונה על ידי

          @הלמדן-הטכנאי אני חושב שגימיני יכול להוריד בעצמו את ההקלטה אם לא אז אתה צריך לשלוח לתמלול ולשלוח לגימיני טקסט

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יהודה הוצלר 0 @הלמדן הטכנאי
            נערך לאחרונה על ידי יהודה הוצלר 0

            @הלמדן-הטכנאי
            אני גם באמצע לבנות כזה דבר ומה שעשיתי זה שהשרת שולח בקשה להקליט את המשתמש ואחרי שגומר להקליט השרת מקבל הודעה שהמשתמש הקליט והשרת מוריד את ההקלטה ומעלה לגימיני ואת התשובה מעביר דרך השירות edge_tts ואז מעלה את הקובץ שנוצר למערכת ושולח לה פקודה להשמיע את הקובץ
            בקיצור אתה צריך להכניס בהגדרות של המערכת טוקן שישלח לשרת שאיתו הוא יוכל להוריד ולעלות את הקובץ
            אתה יכול לנסות לבקש מגימיני שינסה להראות לך איך לעשות את זה
            קח בחשבון שאם אתה תבנה את הכל עם גימיני לבד זה יהיה קשה ועד שתצליח לסדר את כל הבאגים

            ולכל מי שיגיד שא"א לבנות כלום עם בינה מלאכותית שיפסיק להמציא שטויות!
            אומנם זה קשה אבל זה עובדה שאפשר לבנות איתו דברים ומי שרוצה לראות שיפנה אלי בפרטי yh0583275101 בגימייל

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ש מנותק
              שלוחה-404 @יהודה הוצלר 0
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-הוצלר-0 אפשר לבנות מלא דברים בבינה אבל צריך להבין מה אתה עושה ומה אתה רוצה שייצא
              יש כאלה חושבים שיכתבו לגימיני והוא גם יקנה להם שרת ויעשה הכול
              מדגישים להם שידעו שהוא סך הכל כלי עזר

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יהודה הוצלר 0 @שלוחה-404
                נערך לאחרונה על ידי

                @שלוחה-404

                כמובן שצריך קצת ידע (לא בקוד דווקא אלא להיתמצא בימות המשיח) אבל לפי כל הנושאים שראיתי בפורום זה נראה כאילו עם בינה מלאכותית א"א לבנות כלום!

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • C מנותק
                  CUBASE @יהודה הוצלר 0
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב

                  אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יהודה הוצלר 0 @CUBASE
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @CUBASE כתב:

                    בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום

                    דווקא לא!
                    אני עובד בצאט הישיר של גימיני
                    ברור שהרבה פעמים יש באגים ועד שאתה עולה על זה לוקח זמן אבל תכלס מי שמתמצא קצת יכול בכל בינה מלאכותית

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • C מנותק
                      CUBASE @יהודה הוצלר 0
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יהודה-הוצלר-0 אני חושב שמי שמתמצא לא צריך AI בשביל הגדרות מתקדמות

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יהודה הוצלר 0 @CUBASE
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @CUBASE
                        בשביל לכתוב קוד פייתון לבד לא מספיק רק להיתמצא בהגדרות של ימות המשיח!

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C מנותק
                          CUBASE @יהודה הוצלר 0
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יהודה-הוצלר-0 אוקיי, לכתוב פייתון זה לא קשור בהכרח לימות המשיח, אני מדבר על אלה שמתייעצים עם ChatGPT על הגדרות מתקדמות ואח"כ מתלוננים פה שלא עובד להם..

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • י מנותק
                            יהודה הוצלר 0 @CUBASE
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @CUBASE
                            לא על זה דיברתי!
                            תסתכל למעלה ותראה למה היתכוונתי

                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • C מנותק
                              CUBASE @יהודה הוצלר 0
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יהודה-הוצלר-0 הבנתי, יופי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון