האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api
-
@הלמדן-הטכנאי אני חושב שגימיני יכול להוריד בעצמו את ההקלטה אם לא אז אתה צריך לשלוח לתמלול ולשלוח לגימיני טקסט
-
@הלמדן-הטכנאי
אני גם באמצע לבנות כזה דבר ומה שעשיתי זה שהשרת שולח בקשה להקליט את המשתמש ואחרי שגומר להקליט השרת מקבל הודעה שהמשתמש הקליט והשרת מוריד את ההקלטה ומעלה לגימיני ואת התשובה מעביר דרך השירות edge_tts ואז מעלה את הקובץ שנוצר למערכת ושולח לה פקודה להשמיע את הקובץ
בקיצור אתה צריך להכניס בהגדרות של המערכת טוקן שישלח לשרת שאיתו הוא יוכל להוריד ולעלות את הקובץ
אתה יכול לנסות לבקש מגימיני שינסה להראות לך איך לעשות את זה
קח בחשבון שאם אתה תבנה את הכל עם גימיני לבד זה יהיה קשה ועד שתצליח לסדר את כל הבאגיםולכל מי שיגיד שא"א לבנות כלום עם בינה מלאכותית שיפסיק להמציא שטויות!
אומנם זה קשה אבל זה עובדה שאפשר לבנות איתו דברים ומי שרוצה לראות שיפנה אלי בפרטי yh0583275101 בגימייל -
@יהודה-הוצלר-0 אפשר לבנות מלא דברים בבינה אבל צריך להבין מה אתה עושה ומה אתה רוצה שייצא
יש כאלה חושבים שיכתבו לגימיני והוא גם יקנה להם שרת ויעשה הכול
מדגישים להם שידעו שהוא סך הכל כלי עזר -
כמובן שצריך קצת ידע (לא בקוד דווקא אלא להיתמצא בימות המשיח) אבל לפי כל הנושאים שראיתי בפורום זה נראה כאילו עם בינה מלאכותית א"א לבנות כלום!
-
@יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב
אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום
-
-
@יהודה-הוצלר-0 אני חושב שמי שמתמצא לא צריך AI בשביל הגדרות מתקדמות
-
@CUBASE
בשביל לכתוב קוד פייתון לבד לא מספיק רק להיתמצא בהגדרות של ימות המשיח! -
@יהודה-הוצלר-0 אוקיי, לכתוב פייתון זה לא קשור בהכרח לימות המשיח, אני מדבר על אלה שמתייעצים עם ChatGPT על הגדרות מתקדמות ואח"כ מתלוננים פה שלא עובד להם..
-
@CUBASE
לא על זה דיברתי!
תסתכל למעלה ותראה למה היתכוונתי -
@יהודה-הוצלר-0 הבנתי, יופי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות