חדש במודול access_filter - מחיקת הגבלה מקובץ AccessFilterLogTime.ini דרך שלוחה אחרת
-
מה כתבת בשלוחה של האקסס פילטר המקורית?
לכל שורה יש מספר לפי מספר השורה את צריך לכתוב את מספר התנאיaccess_filter_1=g.09:00-17:00.mon-fri.01-20.jun-jun.2015-2015.30m.9.5d access_filter_2=g.*.mon-mon.*.*.*.*.*.* access_filter_3=g -
access_filter_1=g.*.*.*.*.*.none.1.none -
זה אמור לעבוד, לי זה עובד אולי מספר השלוחה לא מדויק?
-
@shz אתה אמור לכתוב
access_filter_delete_number=1 -
-
שימו לב שיתכן שלוקח לזה קצת זמן עד שרואים באתר את המחיקה
אבל אם זה אומר "בוצע בהצלחה" חייב להיות שזה מחק משהוא
-
@שמואל
@shz אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:@מוטלה אמר בaccess_filter פילטר כניסה לשלוחות לפי מס פעמים. האם אפשר לאפס דרך הטלפון בצד ניהול?:
תקשיב, עשו משהו ענק!!!
אבל אני לא מצליח להפעיל...
לדעתי משהו עם שורה 4 לא מובן לי
כך הגדרתי את השלוחה:type=access_filter access_filter_mode=delete access_filter_delete_from=/8/04/11/01 access_filter_delete_number=1 ;access_filter_delete_quiet=yes access_filter_delete_error_goto=/91 access_filter_delete_goto=/91בכדי שיאפס את רשימת הלוג משלוחה שמוגדרת כך:
type=access_filter title=הודעות ועדכונים בכיתה access_filter_yes_goto=/8/04/11/11 access_filter_no_goto=/8 access_filter_1=g.*.*.*.*.*.none.1.none access_filter_log_save=yesהוא אומר בסוף הפעולה בוצעה בהצלחה... אבל לא נמחק כלום מהקובץ לוג ועדיין מסנן את כל מי שרשום שם
-
@33064325 אתה יודע מה.
תשלח לי במייל מספר מערכת שזה קרה לך שם (שלא נמחק כלום) ושעה של השיחה שעשית את המחיקה.אני רוצה לבדוק מה קרה ואם יש באג
-
טעות שלי. סידרתי את הבאג.
תבדקו שוב. -
פוסט זה נמחק! -
@שמואל בדקתי את זה עכשיו ולא עובד
אני שולח לך במייל פרטים של מערכת -
@שמואל
אצלי זה עובד מצוין ומוחק את הקובץ רק הבעיה שהוא אומר שגיאה אפילו שהוא מוחק
יש איזה סיבה לזה???
או אפשרות לתיקון
תודה -
@פיסטוק-חלבי תשנה את ההודעה לאלפית שניה שקט
זו בעיה ידועה מאז שהמודול פותח - לא יודע למה לא עשו את זה ככה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות