חדש! הקמת שיחת גישור - חיוג למספר וחיוג למספר נוסף דרך API - אפשרות לפיתוח לחצן "התקשר אלי" וכד
-
-
@שמואל למה אין הראשת צפייה בזה?
-
@ivrפון זה פשוט עבר לשירות מסודר: https://f2.freeivr.co.il/post/72304
-
@שמואל כתב בחדש! הקמת שיחת גישור - חיוג למספר וחיוג למספר נוסף דרך API - אפשרות לפיתוח לחצן "התקשר אלי" וכד:
@ivrפון זה פשוט עבר לשירות מסודר: https://f2.freeivr.co.il/post/72304
כן אבל לא עדכנו את את הפוסט הזה רק עכשיו
-
@ivrפון כתב בחדש! הקמת שיחת גישור - חיוג למספר וחיוג למספר נוסף דרך API - אפשרות לפיתוח לחצן "התקשר אלי" וכד:
כן אבל לא עדכנו את את הפוסט הזה רק עכשיו
אני מתנצל באמת, נדע להבא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות