יש אפשרות ליצור שלוחה של משחק טריוייה??
-
אנחנו רוצים לעשות פעילות עם משחק טריוייה לבנות בקו, אני יודעת שיש את האפשרות של מבחן אמריקאי אבל אני לא רוצה את זה
-
@איילת-השחר אמר ביש אפשרות ליצור שלוחה של משחק טריוייה??:
יש אפשרות תפני אלי למיילhaua6430@gmail.com
-
@איילת-השחר
יש לך כאן הסבר מפורט -
@איילת-השחר אמר ביש אפשרות ליצור שלוחה של משחק טריוייה??:
אנחנו רוצים לעשות פעילות עם משחק טריוייה לבנות בקו, אני יודעת שיש את האפשרות של מבחן אמריקאי אבל אני לא רוצה את זה
שאלות מהסוג הזה מתאים לכאן!!!!
-
@איילת-השחר תראה כאן
-
נראה לי לא הבנתם את רצונם, הם רוצים טריוויה בשידור חי. אין אפשרות כזאת. רק דרך "טריקס".
-
@עידן אמר ביש אפשרות ליצור שלוחה של משחק טריוייה??:
נראה לי לא הבנתם את רצונם, הם רוצים טריוויה בשידור חי. אין אפשרות כזאת. רק דרך "טריקס".
איפה אתה רואה בדברים של
@איילת-השחר את מה שאתה רומר?? -
@עידן לא חושב שהם היחידים. יש גם קליק-פון כמדומני, וסיעור מוחות גם מתממשק עם ימות וכנראה שיש עוד...
-
@מאיר-האלוף צודק! לא רואה בשאלה את האיזכור לשידור חי או ׳ביחד׳
@איילת-השחר אמר ביש אפשרות ליצור שלוחה של משחק טריוייה??:
אנחנו רוצים לעשות פעילות עם משחק טריוייה לבנות בקו, אני יודעת שיש את האפשרות של מבחן אמריקאי אבל אני לא רוצה את זה
-
@איילת-השחר
בניתי כזה דבר ביום רבעי האחרון
עריכה חשבתי שמדובר על שידור חיאני בונה מודלים מכל הסוגים
אפשר לפנות אלי baror230@gmail.com
בתשלום -
אולי @איילת-השחר יכתוב למה היתה כוונתו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות