לאן ללכת כשלא הופעל הקמפיין
-
יש לי שלוחה שבהשארת הודעה יש הגדרה להפעלת קמפיין ואח"כ בסוף הפעלת הקמפיין לאן ללכת end_goto=/1
מי יודע מה הההגדרה לאן ללכת אם לא הפעלתי את הקמפיין (הפעלת הקמפיין בוטלה) -
@יעקב-ב לא קיים
-
-
ההגדרה end_goto=/1 מובילה אותי בסיום ואישור שליחת הקמפיין
אם לא אישרתי את הקמפיין הוא חוזר לתפריט ראשי של המערכת
נראה לי שלפי זה איני יכול לעשות את עצתךההגדרה הנ"ל היא לאחר אישור הפעלת קמפיין
-
@יעקב-ב והשלוחה היא לא נמצא בתפריט הראשי עצמו?
זה לא אמור לחזור לתפריט ראשי -
@יעקב-ב בדקתי הרגע זה לא חוזר לתפריט ראשי אלא לתפריט קודם
וא"כ אשפר לעשות כמו שאמרתי
3 שלוחת 1 בתוך השניה
הראשונה מפעילה את הפנימית וכשחוזר לשלוחה קודמת יעביר לשלוחה אחרת
ואילו בסיום מוצלח יעביר לאיפוא שמוגדר בend_goto=.. -
ניסיתי עכשיו
זה ההגדרה שלי
להיכן ללכת אחרי הקמפיין
end_goto=/0/0
לא אישרתי שליחת קמפיין וחזר לתפריט ראשי של המערכת שזה כמה שלוחת לחזורלי יש סוג שלוחה type=yemot_dialer_campaign_start
-
@יעקב-ב
לי מוגדרtype=yemot_dialer_campaign_start template_to_start=2 end_goto=/00/13 title=שליחהואם אני לא מאשר הוא חוזר רק 1 אחרוה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות