• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    133 פוסטים 32 כותבים 12.6k צפיות 12 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • אהרן שובקסא מנותק
      אהרן שובקס ניהול
      נערך לאחרונה על ידי

      חדש!!!
      ב"ה המודול עובד גם בפריווט
      ובנוסף זה נהיה הרבה יותר מהיר בגלל שינוי קטן במודול!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • M מנותק
        mhl @אהרן שובקס
        נערך לאחרונה על ידי

        @אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

        ההגדרות הם:

        type=api
        api_link=http://www.shuvax.com/upload_mani_Files.php
        api_add_0=password=סיסמת הניהול
        

        איפה אני מדביק את ההגדרות האלה?

        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 3 מנותק
          33064325 @mhl
          נערך לאחרונה על ידי

          @mhl בהדגרות מתקדמות בשלוחה שאתה רוצה שתקליט ל..
          ובנוסף צריך להגדיר לאיזה לוחה זה יקליט לפי מה שכתוב כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • M מנותק
            mhl @מאיר האלוף
            נערך לאחרונה על ידי mhl

            @מאיר-האלוף אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

            @ איפה לעשים את זה בשלוחת הקלטות??

            @אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

            @מאיר-האלוף
            לא. תשים את זה בשלוחה ריקה

            כי פה הוא אומר שלא להדביק בשלוחת ההקלטות
            אז איפה כן?

            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • D מנותק
              dudu @mhl
              נערך לאחרונה על ידי

              @mhl בשלוחה שאתה רוצה שתהיה כזו שלוחת הקלטות,
              זה סוג שלוחת API שאפשר להקליט בה.

              M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • M מנותק
                mhl @dudu
                נערך לאחרונה על ידי

                @dudu אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

                @mhl בשלוחה שאתה רוצה שתהיה כזו שלוחת הקלטות,
                זה סוג שלוחת API שאפשר להקליט בה.

                מה זה שלוחת API?

                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • D מנותק
                  dudu @mhl
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @mhl שלוחה של מודול חיצוני שמישהו פיתח.
                  תקרא כאן

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    mhl @dudu
                    נערך לאחרונה על ידי mhl

                    @dudu אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

                    @mhl שלוחה של מודול חיצוני שמישהו פיתח.
                    תקרא כאן

                    ולמישהו הזה יהיה גישה למערכת שאגדיר את ההגדרות שלו?

                    D 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • D מנותק
                      dudu @mhl
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @mhl אולי, תלוי אם הוא שומר את המידע אצלו או לא.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3 מנותק
                        33064325 @mhl
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @mhl בעיקרון יתכן אבל @אהרן-שובקס הוא בנאדם שאפשר לסמוך עליו לכאורה...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • M מנותק
                          mhl
                          נערך לאחרונה על ידי mhl

                          ראיתי שצריך להכניס את סיסמת הניהול בהגדרה.
                          האם כשאשנה את הסיסמה במערכת זה יפסיק לפעול, או שאצטרך כל פעם להחליף את הסיסמה בהגדרות?

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • D מנותק
                            dudu @mhl
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @mhl לכאורה צריך לשנות את הסיסמא בהגדרות.
                            אולי אפשר לכתוב:
                            password_admin

                            M אהרן שובקסא 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • M מנותק
                              mhl @dudu
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @dudu אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

                              @mhl לכאורה צריך לשנות את הסיסמא בהגדרות.
                              אולי אפשר לכתוב:
                              password_admin

                              ומה זה אומר?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • אהרן שובקסא מנותק
                                אהרן שובקס ניהול @dudu
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @dudu
                                לא אין אפשרות

                                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • M מנותק
                                  mhl @אהרן שובקס
                                  נערך לאחרונה על ידי mhl

                                  @אהרן-שובקס אמר בחדש!!! הקלטת הודעה לכמה שלוחות שתרצו ללא הגבלה!:

                                  @dudu
                                  לא אין אפשרות

                                  אז יצטרכו כל פעם לשנות את הסיסמה בהגדרות?
                                  שואל את @אהרן-שובקס

                                  D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • D מנותק
                                    dudu @mhl
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @mhl כן, אחרת זה לא יעבוד.

                                    אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • אהרן שובקסא מנותק
                                      אהרן שובקס ניהול @dudu
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @dudu
                                      נכון

                                      M B 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • M מנותק
                                        mhl @אהרן שובקס
                                        נערך לאחרונה על ידי mhl

                                        @אהרן-שובקס אין הגדרה כזאת בלי הזדקקות למודול חיצוני?
                                        אין משהו בהגדרות הרגילות של ימות?

                                        אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • אהרן שובקסא מנותק
                                          אהרן שובקס ניהול @mhl
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @mhl
                                          תחשוב לבד אם היה לא הייתי מפתח את הפיתוח הזה....

                                          M 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • M מנותק
                                            mhl @אהרן שובקס
                                            נערך לאחרונה על ידי mhl

                                            @אהרן-שובקס אני מתכוין משהו יותר פשוט בלי השכלולים שאתה הכנסת, העיקר בתוך ימות.
                                            אין משהו?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון