ניתוב קו של חברה אחרת לימות המשיח
-
יש לי קו בארה''ב, של חברת Best Tel , ואני רוצה מקו ההוא, יהיה אפשר משלוחה 345 להגיע לקו בימות המשיח, האם משהו יודע, מה צריך לעשות?
-
@9121800 את זה אתה צריך לברר אצל החברה המפעילה את הקו בארה"ב
אם יש להם אפשרות להפנות למספר ישראלי -
@שאול לא נראה לי שזה קשור אם זה מספר ישראלי
אני שואל לגבי ניתוב ישר לשרת, בלי להוציא שיחה
כמו שיש ip_routing או sip וכו'ואני שואל אם יש למישהו נסיון בזה?
-
@9121800 אמר בניתוב קו של חברה אחרת לימות המשיח:
כמו שיש ip_routing או sip וכו'
זה לא אפשרי, כל הרווח של ימות המשיח זה הדקות נכנסות...
-
@יהודי-פשוט-וטוב נכון אבל אם זה מחו''ל ממילא אין שום רווח
ואני יגדיר שלא יהיה אפשרות לבני ארץ ישראל להגיע לקו דרך הקו השני
אלא ע''י מספר ישיר של ימות המשיח (הגדרה מאוד פשוטה) -
מה שאתה מציע לא אפשרי.
תוכל לשלם על מספר חול (-מספר אמריקאי) ובמרכזיה שלך בארה"ב להגדיר העברת שיחה למספר הזה. -
@eliyahu איך אני מקבל מספר חו''ל? וכמה זה עולה?
-
@9121800 אמר בניתוב קו של חברה אחרת לימות המשיח:
@eliyahu איך אני מקבל מספר חו''ל? וכמה זה עולה?
תפנה לשירות הלקוחות במייל
-
@9121800 תוכל לפנות אליי 8253412@GMAIL.COM
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות