• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר על הפורום
    10 פוסטים 7 כותבים 571 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 9 מנותק
      9121800
      נערך לאחרונה על ידי

      רציתי לשאול אם יש אפשרות לשלוח הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום ע''י @שם משתמש?
      זה מאוד שימושי לשתף כתובת אימייל או מספר טלפון למישהו, בלי לשתף לכולם.

      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 3 מנותק
        33064325 @9121800
        נערך לאחרונה על ידי

        @9121800 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

        שימושי

        אין אופציה כרגע אולי בהמשך @שמואל יפתח לנו כאן את הצ'אט או משהו אחר שיפתור את הבעיה שלך

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מאיר האלוף מורחק @33064325
          נערך לאחרונה על ידי

          @33064325 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

          @9121800 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

          שימושי

          אין אופציה כרגע אולי בהמשך @שמואל יפתח לנו כאן את הצ'אט או משהו אחר שיפתור את הבעיה שלך

          הלוויי

          שמואלש א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • שמואלש מחובר
            שמואל @מאיר האלוף
            נערך לאחרונה על ידי

            @מאיר-האלוף אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

            הלוויי

            מה?

            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

            ל 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ל מנותק
              להבין וליצור @שמואל
              נערך לאחרונה על ידי

              @שמואל אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

              @מאיר-האלוף אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

              הלוויי

              מה?

              שיהיה אפשרות לצ'אט בפורום..

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                איש יהודי טוב @מאיר האלוף
                נערך לאחרונה על ידי

                @מאיר-האלוף אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

                *הלוויי

                *הלוואי

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • 3 מנותק
                  33064325 @שמואל
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שמואל לאו דווקא צאט אלא כל צורה לתקשר באישי בין משתמשים ואפילו אם יהיה מוגבל להודעה 1 או 2 כדי לשלוח כתובת מייל וכדו' בלי לפרסם לכולם

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                  • ק מנותק
                    קווים בחינם BBAA מורחק @33064325
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @33064325 אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

                    @שמואל לאו דווקא צאט אלא כל צורה לתקשר באישי בין משתמשים ואפילו אם יהיה מוגבל להודעה 1 או 2 כדי לשלוח כתובת מייל וכדו' בלי לפרסם לכולם

                    ניתן לפרסם את המייל ואחרי כמה שניות למחוק
                    אבל זה גם לא טוב כי משתמשים אחרים יראו גם
                    בקיצור מה @שמואל אומר על זה

                    שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • שמואלש מחובר
                      שמואל @קווים בחינם BBAA
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @קווים-בחינם-BBAA
                      שוב, בפעם השלישית:

                      https://f2.freeivr.co.il/post/313

                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ק מנותק
                        קווים בחינם BBAA מורחק @שמואל
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל אמר בשליחת הודעה ישר למשתמש בלי לשתף לכולם בפורום:

                        @קווים-בחינם-BBAA
                        שוב, בפעם השלישית:

                        https://f2.freeivr.co.il/post/313

                        כן אבל כמו ש @33064325 אפשר לשות למייל בלבד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון