• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    אם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    19 פוסטים 12 כותבים 957 צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 9 מנותק
      9121800
      נערך לאחרונה על ידי

      אם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אני חדש מורחק @9121800
        נערך לאחרונה על ידי

        @9121800 אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

        אם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?

        מצטרף לשאלה
        רק תעשה אותה יותר ברורה:
        האם יש אפשרות שיקח קבצים מגוגל דרייב
        הדבר יעזור מאוד לעלות ולהוריד יותר קבצי
        תודה רבה

        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • 3 מנותק
          33064325 @אני חדש
          נערך לאחרונה על ידי

          @אני-חדש אשפר בAPI

          9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 9 מנותק
            9121800 @33064325
            נערך לאחרונה על ידי

            @33064325 אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

            @אני-חדש אשפר בAPI

            מניסיון?

            3 S 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 3 מנותק
              33064325 @9121800
              נערך לאחרונה על ידי 33064325

              @9121800 לא, כך אמר לי מישהו שמבין בזה
              תוכל לפנות ל @IVR-תקשורת

              9 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • 9 מנותק
                9121800 @33064325
                נערך לאחרונה על ידי

                @33064325 אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                @9121800 לא, כך אמר לי מישהו שמבין בזה
                תוכל לפנות ל @IVR-תקשורת

                איך אני פונה?

                3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 3 מנותק
                  33064325 @9121800
                  נערך לאחרונה על ידי 33064325

                  @9121800
                  ivrtikshoret@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S מנותק
                    sbb0799 @9121800
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @9121800
                    מניסיון אפשר לעלות דרך הAPI
                    אבל זה קצת מורכב
                    כי צריך לתת שמות לכל הקבצים.
                    פעם היה לי שירות כזה
                    אבל לא שווה לי את הזמן.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ מנותק
                      מ. מ. פליישער ניהול
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני פיתחתי אפשרות כזאת בעבר. אם זה נחוץ לכם אז אפתח שוב

                      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                      ח מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • ח מנותק
                        חיובי @מ. מ. פליישער
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מ-מ-פליישער
                        ממליץ בחום על הפיתוח
                        ♨ ♨
                        תודה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מערכת תהילים @מ. מ. פליישער
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מ-מ-פליישער אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                          אני פיתחתי אפשרות כזאת בעבר. אם זה נחוץ לכם אז אפתח שוב

                          מחכים לפיתוח!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מ. מ. פליישער ניהול
                            נערך לאחרונה על ידי

                            מוכן.
                            https://f2.freeivr.co.il/post/34589

                            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                            M ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • M מנותק
                              mhl @מ. מ. פליישער
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מ-מ-פליישער אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                              מוכן.
                              https://f2.freeivr.co.il/post/34589

                              וואהו..
                              פיתוח מטורף!!!!
                              רק אשמח לקבל הסבר מפורט יותר, מה מי והיכן????

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 9 מנותק
                                9121800
                                נערך לאחרונה על ידי 9121800

                                מה לא הגדרתי טוב? למה הוא אומר שגיאה?

                                type=api
                                api_link=http://ahavat-israel.net/api/GoogleDrive/
                                api_add_0=passsword=********
                                api_add_1=id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D
                                api_add_2=path=/4545
                                api_add_3=convertAudio=yes
                                api_add_4=error_password=/
                                api_add_5=end_goto=/
                                

                                זה אמור להעתיק מדרייב זה
                                https://drive.google.com/folderview?id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D

                                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ק מנותק
                                  קו בית יעקב @9121800
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @9121800 אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                                  מה לא הגדרתי טוב? למה הוא אומר שגיאה?

                                  type=api
                                  api_link=http://ahavat-israel.net/api/GoogleDrive/
                                  api_add_0=passsword=********
                                  api_add_1=id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D
                                  api_add_2=path=/4545
                                  api_add_3=convertAudio=yes
                                  api_add_4=error_password=/
                                  api_add_5=end_goto=/
                                  

                                  זה אמור להעתיק מדרייב זה
                                  https://drive.google.com/folderview?id=1U4W-Cj0hltrxDH422c6ChBDYDWL4Mr5D

                                  צריך קישור לקובץ.
                                  זה הקישור https://drive.google.com/file/d/1S-qleKsGUrEO8ek1_Joj5j9Mwp0jBzfo/view?usp=sharing

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ק מנותק
                                    קו בית יעקב @מ. מ. פליישער
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מ-מ-פליישער אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                                    מוכן.
                                    https://f2.freeivr.co.il/post/34589

                                    אמור לעבוד בשרת פרייבט?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ח מנותק
                                      חסידישער
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      אפה צריך לשים את הקישור של הקובץ
                                      אם אפשר פרטים מדוייקים יותר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • E מנותק
                                        eseq
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        זה לא עובד

                                        L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • L מנותק
                                          Liy @eseq
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @eseq אמר באם יש אפשרות שהקו של ימות יקח קבצים מגוגל דרייב ?:

                                          זה לא עובד

                                          הנושא מלפני שנתיים..
                                          אין להקפיץ נושאים כאלו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • L Liy נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון