האם יש כאן סתירה בהגדרות ??
-
type=template_remove_number remove_and_delete=yes template_to_remove=4 end_goto=/2 template_remove_no_ask=yes template_remove_ok_no_say_number=yes check_template_filter=4 check_template_filter_active=yes check_template_filter_none_go_to=/2הסיבה שעשיתי ככה זה בשביל שאם מישהו לא נמצא ברשימת התפוצה שלא יחזור שלב 1 אחורה אלא יעבור לשלוחה /1
-
אתה יכול להוריד את השורות
check_template_filter=4 check_template_filter_active=yes check_template_filter_none_go_to=/2כל אחד יעבור אחרי השלוחה לשלוחה 2
-
@eliyahu אם תשים לב מוגדר שמי שהגיע לשלוח כאשר הוא לא נמצא ברשי"ת 4 הוא גם יעבור לשלוחה 2
בלי השורות האלו הוא חוזר שלב אחורה -
@33064325 לא הבנתי אותך.
השלוחהtype=template_remove_numberהיא שלוחה של הסרה מרשימת תפוצה. לא של סינון לפי רשימת תפוצה. ממילא כל אחד יכול להיכנס לשלוחה הזאת ואחרי זה לעבור לשלוחה 2. -
@eliyahu היה לי פעם איזה שלוחה כזו שמי שלא היה ברשימה זה החזיר אותו שלב אחורה כי זה נתן שגיאה
אבל בדקתי שוב לפני שכתבתי, ובאמת אתה צודק, יתכן שזה היה סוג שלוחה אחר, לא יודע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות