חדש!! שליחת פקסים דרך האתר
-
@9121800 באתר הישן, פשוט נוספה לשונית חדשה.
-
@גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
כותב לי מספר טלפון לא תקין
לאיזה מספר אתה מנסה לשלוח?
@גבאי אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
דבר נוסף קבלת אישור במייל על שליחת הפקס.
אם ירד יחידות זה אומר שזה נשלח בהצלחה.
-
@dudu אולי אתה מעלה תמונת מסך
-
-
בשלב זה השירות אינו פעיל בשרת זה.
YMT
מצפים לישועה. -
-
@שמואל
איך אמורים לדעת איזה שרת נמצאים?.??? -
@מערכת-תהילים מופיע באתר בתחתית העמוד

-
-
@אליהו אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
אני בשרת הנ"ל ולא נוסף לי שום לשונית בשם שליחת פקס
תוכל לצלם? שרואים את הכתובת ושכתוב את השרת?
-
-
@שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"
-
@dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
@שמואל א"א להשתמש ביחידות שקיבלתי עם המערכת כדי לבדוק את זה? אני מקבל שגיאה ש"אין מספיק יחידות לשימוש באופציה"
תנסה שוב
-
איזה קבצים תומכים?
-
@שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו. -
@dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
@שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.ג"א מצטרף להנ"ל
-
-
@שמואל כן, ראיתי שיחה נכנסת בערך 10 שניות ואז נעלם, והפקס בינתיים לא הגיע.
-
@dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
@שמואל עכשיו כתב לי שהפקס נשלח בהצלחה,
שלחתי למערכת אחרת, בינתיים לא הגיע וגם היחידות לא עודכנו.מצטרף.
שלחתי גם למספר רגיל ולא התקבל. -
@dudu אמר בחדש!! שליחת פקסים דרך האתר:
ראיתי שיחה נכנסת בערך 10 שניות ואז נעלם
אז מצד שליחת הפקס זה היה תקין..
אשמח אם מישהוא יוכל לכתוב לי מספר ליצירת קשר במייל shmuel@yemot.co.il אני רוצה לבדוק לעומק למה לא נשלח. כי מבדיקות שלי זה תקין.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

