הפעלת קמפיין שהמאזין יעבור לתפריט הראשי של המערכת כשהוא עונה
-
דחוף! אני ישמח אם מישהו יגדיר לי את זה או יסביר איך עושים את זה
-
@חיים-פרידמן תבקש מימות המשיח שיגדירו לך קמפיין פתוח.
נראה לי שזה בתשלום -
זה בדיוק העניין אני רוצה לא בתשלום
-
@חיים-פרידמן אמר בהפעלת קמפיין שהמאזין יעבור לתפריט הראשי של המערכת כשהוא עונה:
זה בדיוק העניין אני רוצה לא בתשלום
מה אתה רוצה? לשלוח קמפיין בחינם??
-
@שמואל נראה לי שהוא רוצה שיגדירו לו בחינם, את היחידות ני לא מאמין שהוא חשב על כזה דבר... לפחות אני מקווה.
-
אני רוצע לבצע את ההגדרה בחינם לא את הקמפיין לא חסר לי יחידות!
-
זה הגדרה של שירות הלקוחות לא משהו שניתן להגדיר ביכלל בצורה אחרת...
-
@חיים-פרידמן אמר בהפעלת קמפיין שהמאזין יעבור לתפריט הראשי של המערכת כשהוא עונה:
אני רוצע לבצע את ההגדרה בחינם לא את הקמפיין לא חסר לי יחידות!
תבקש בשירות לקוחות...
-
יש את המודול של צינתוקים בחינם
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בהפעלת קמפיין שהמאזין יעבור לתפריט הראשי של המערכת כשהוא עונה:
יש את המודול של צינתוקים בחינם
מה?

קראת מה היתה השאלה? או שאתה סתם עונה? -
@שמואל למה שלא תגדירו בחינם כאילו מה נתקע לכם עם ההגדרה הזאת ממילא אני משלם יחידות בהפעלת הקמפיין
-
@חיים-פרידמן זה לא נכון כי זה עבודה במיוחד על הקו שלך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות