השמעת הודעת קמפיין רק לרשימת התפוצה
-
@כלומר
איך עושים שזה יופנה רק פעם אחת ובפעם הבאה כשמתקשרים שלא יופנה?? -
@צביקה בדיוק בשביל הבעיה הזאת כתבתי לך בשבני שלבים, אני אסביר לך עוד פעם
יש מודל פילטר לפי רש"ת, שם אי אפשר להגביל רק פעם אחת
אבל יש מודל נוסף, הפנייה לפי מספר מחייג, [ההגדרות תמצא כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/40/הגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג
או כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/278/מדריך-מפורט-להגדרת-הפנית-שיחה-לשלוחה-פנימית-לפי-מספר-מחייג-או-מחויג
שם אפשר להגביל הפנייה פעם אחת בלבד.
ולכן אתה צריך לעשות שני דברים.
א' הפניית כל המתקשרים למערכת פעם אחת לשלוחה אחרת.
ב' בשלוחה האחרת אתה שם פילטר לפי רש"ת -
@כלומר
תודה על הציטוט ראיתי הכלעשיתי לפי מחייג וכו'אפשר להביא את ההגדרה שרק בפעם הראשון שמתקשרים זה מופנה?
-
@צביקה
check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
-
-
@מתעניין אה נכון מאוד
-
-
-
@צביקה 1. תעתיק את כל המספרים מרשה"ת, ותדביק אותם לרשימ"ת חדשה. [נראה לי שהכי קל יהיה להוריד את הרשימה למחשב ולהעלות אותו חזרה בקמפיין חדש].
2. תעשה פילטר לפי רש"ת על השלוחה הראשית, שכל מי שנמצא ברשימה החדשה, יופנה לשלוחה בה יושמע לו הודעת הקמפיין.
3. תגדיר שבסיום ההשמעה המאזין יועבר אוטמטית לשלוחה, בה הוא יוסר באופן אוטמטי ושקט מהרשימה הזאת.
4. תגדיר שיופנה מהשלוחה הזאת חזרה לשלוחה הראשית.מה שעוד נצטרך למצוא פתרון: אם אתה רוצה שיוכלו במהלך השמעת ההודעה לעבור לשלוחה מסוימת, או לתפריט הראשי.
[כמובן, לא לשכוח! במהלך ההעברה לשלוחה המבוקשת, הוא חייב לעבור דרך שלוחה להסרה מרשה"ת]
זה גם אפשרי, אבל עוד עבודה...
בהצלחה! -
@כלומר
אני הייתי רוצה להגדיר כך :
שמי שברשימת תפוצה יהיה לו אפשרות בחירה לשמוע את ההודעה שנשלחה הקש אחד למעבר למערכת הקש שתיםוכמו כן לאחר שמיעת הודעת הקומפיין שישאל אותו האם הוא רוצה בעתיד לשמוע שוב את ההודעה אז הוא לא יוסר מרשימת התפוצה ופעם הבאה שיתקשר למערכת ישמע שוב את התפריט הנ"ל ואם יבחר שכבר אין לו צורך אז זה יסיר אותו מהרשימה הנ"ל
האם זה אפשרי ואיך ? -
@שמחת-הרגל אני עשיתי את זה.
תעשה פילטר לפי רשימת תפוצה נאמר 2 בתפריט הראשי, שמי שלא נמצא ברשימה שיכנס לשלוחת תפריט (אי אפשר לעשות שימשיך לתוך המערכת כי את שאר הרשומים ברשימות תפוצה הוא יפנה אותם כל הזמן) ומי שברשימה שיכנס לשלוחה אחרת, אותה תעשה תפריט ויהיה לו בחירה, לשמוע את ההודעה או להמשיך למערכת. בשלוחה הזו תעשה פילטר לפי רשימות תפוצה שונות שיעביר את המאזין לפי הרשימה שלו
השלוחה שבה ישמע את ההודעה, בעיקרון אפשר לעשות פשוט שלוחת תפריט ולהגדיר שישמיע את הודעת הקמפיין של הרשימת תפוצה שהוא רשום אליה, ואח"כ יהיה לו בחירה אם לבטל את שמיעת ההודעה מעתה ואילך או להמשיך למערכת.
אם הוא רוצה לבטל תעשה שלוחה של הסרת מספר מרשימת התפוצה של התפריט הראשי (2) וכך הוא ימשיך תמיד למערכת בלי להסיר את עצמו מהרשימה האישית שלו. -
@שמחת-הרגל יש לי רעיון גם איך לעשות שיהיה לו את הבחירה אחרי שמיעת ההודעה רק פעם אחת אבל זה הרבה יותר מסובך אם אתה רוצה תכתוב כאן
-
-
@שמחת-הרגל הרעיון שלי יעזור רק להודעה אחרונה שנשלחה,
דבר ראשון אתה צריך לעשות שלוחה של הקלטה לקמפיין, ולעשות שם קופי לינק לשלוחה שבה ישמעו את ההודעות, ושים לב אחרי שהקלטת פעם אחת את ההודעה תמחק את הקופי לינק! (ההודעה תתחלף כל פעם גם בלי זה, תסתכל כאן)
בשלוחה שבה ישמעו את ההודעות תכניס את הקוד הזהafter_play_000_go_to_folder=/5
(כאן מוגדר שאחרי השמעת 010 יעבור לשלוחה 5)
את מספר השלוחה תשנה לשלוחה של התפריט וכך אחרי שמיעת ההודעה הוא יעבור ישירות בלי צורך להקיש שום דבר.עכשיו אני תופס שא"כ אין לו גם תפריט בחירה איך הוא מבטל את שמיעת ההודעות לתמיד..
-
@שמחת-הרגל בודאי שאפשרי, למה לא? אותו רעיון כמו שכתבתי למעלה.
- הפנייה לפי מחייג על השלוחה הראשית -הפנייה חד פעמית - כל השיחות לשלוחה אחרת [נגיד שלוחה 11 - אם התפריט שלך זה תפריט עם מספר 1, כך שאין גישה ישירה לשלוחה הזאת]
- בשלוחה השנייה פילטר לפי רש"ת, מי שלא ברשה"ת עובר חזרה לתפריט הראשי, מי שכן ברשה"ת נכנס פנימה.
3 שם אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, או השמעת הודעה בלבד, או תפריט חדש: לשמיעת ההודעה שנשלחה הקש אחד למעבר למערכת הקש שתים, [ובשלוחה 1 אתה מכניס את ההודעה, ומגיד מעבר בסיום חזרה לשלוחה ראשית, ושלוחה 2 אתה מגדיר כשלוחת הפנייה לשלוחה אחרת, שאתה מפנה לשלוחה הראשית]. - כדי לעשות את התפריט שביקשת לאחר שמיעת הודעת הקמפיין: תעשה אחד מהשתיים: או שאתה מגדיר את השלוחה כתפריט, ומכניס את הודעת הקמפיין כהודעת תפריט, או שאתה מכניס לשלוחת השמעת הקבצים אפשרות להפנייה במקשים, ואז במקש 1עובר למערכת רגיל, ובמקש 2 נכנס לשלוחת הורדה מרשה"ת ומשם למערכת.
-
אני מכין כמה תפריטים ראשיים אותו דבר-מעתיק את השלוחה הראשית ,וכך בעצם לאחר שמיעת ההודעה מועברים לתחליף תפריט ראשי.
זה גם פותר את הענין של הג'ינגל של ימות המשיח - למי ששאל. -
ובשלוחות האלה -עושה מעבר לשלוחה...