הקלטת שם בשלוחת מאזינים למאזינים
-
אני מעונין להגדיר בשלוחת מאזינים למאזינים שלי ש;
שמאזין שנכנס בפעם הראשונה לשלוחה יצטרך להקליט את שמו ולהמתין לאישור מנהל.
מאזין מאושר שנכנס לשלוחה ישמע "שלום ל: - "הקלטתו" - הנך מועבר להקלטת הודעה.
@oror053 @קופת-הקהל @רבי-יצחק @הקול-הירושלמי ראיתי שעסקתם בנושא אשמח אם תוכלו לעזור לי ולכולם. -
בשלב הראשון: הפניה לפי רשימת תפוצה א(מאושרים אוטומטי), מי שלא מאושר עובר להוספה לרשי"ת ב (כאן זה תלוי אם אתה מעוניין לנהל את ההרשמות דרך הטלפון או דרך האתר)
בשלב השני: כניסה לפי זיהוי עם הקלטת השם בכניסה
צד ניהול: שלוחת הוספת מספר לרשי"ת -
@שואל-ברצינות איך מגדירים כניסה לפי זיהוי עם הקלטת השם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות