קבלת נתונים עם מספר אופציות של תשובה
-
בקבלת נתונים,
יש לי שאלה שיש לה 14 אופציות להקשת מספר תשובה,
איך אני עושה
שיוכלו להקיש כמה מספרים כתשובה? -
@יהודיה זה לא בעיה
הגדירי050-option=2-1-3-TTS-AskNo-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,כאן מוגדר שבקובץ 050 ניתן להקיש מקסימום 2 ספרות מינימום 1, יקריא מקובץ את התשובה, ללא בקשת אישור, והקשות הרצויות הן 1-13
בהצלחה -
@קופת-הקהל תודה!
-
@קופת-הקהל מה זה נקרא יקריא מקובץ את התשובה?
-
@יהודיה כשתלחץ 1 יהיה הודעה של מה התשובה שנבחרה
-
הכנסתי כך:

ועדיין,
כשאני מקישה 4- הוא משמיע לי נכון את הקובץ שרציתי, וממשיך מצוין,
כשאני מקישה 412- הוא מזהה: 4,1,2 ולא משמיע את הקובץ ששמרתי בתיקיה
איך הוא בעצם יודע אם זה 4,1,2 או 4,12?
האם יש פשרות לעשות שיקישו מספר וסולמית, ואז עוד מספר וכו' -
@יהודיה אין אפשרות לבחור כמה תשובות בשאלה אחת, או שתקיש 4 או 12, אפשר פשוט לעשות כמה שאלות אותו דבר וכך תוכל להקיש בכל שאלה תשובה אחרת, אפשר גם לבדוק שלא יהיו כפילויות, כלומר שלא תקיש פעמיים את אותה תשובה...
-
אין איזה קומבינה אפשרית?
-
@dudu אי אפשר לעשות תשובות בשתי ספרות 01,02,03,04,05 וכו'?
-
פוסט זה נמחק! -
@yonatan לרשום 01, 02 וכו' לא עוזר..
אין עוד פתרון? -
עלה לי עוד רעיון שיוכלו להקיש מספר תשובות,
האם אני יכולה להוסיף עוד שאלה- האם ברצונך לבחור מקצוע נוסף?
ואז שתהיה מערכת אוטומטית-
אם ילחצו 1-
יחזיר שוב אחורה לשאלה הקודמת שיוכלו לבחור שם עוד תשובה,
ואם ילחצו 2-
יעבור לשאלה הבאה-
אפשרי??? -
@יהודיה כמו שאמר לך
@dudu אמר בקבלת נתונים עם מספר אופציות של תשובה:
אפשר פשוט לעשות כמה שאלות אותו דבר וכך תוכל להקיש בכל שאלה תשובה אחרת, אפשר גם לבדוק שלא יהיו כפילויות, כלומר שלא תקיש פעמיים את אותה תשובה...
@יהודיה אמר בקבלת נתונים עם מספר אופציות של תשובה:
האם אני יכולה להוסיף עוד שאלה- האם ברצונך לבחור מקצוע נוסף?
ואז שתהיה מערכת אוטומטית-
אם ילחצו 1-
יחזיר שוב אחורה לשאלה הקודמת שיוכלו לבחור שם עוד תשובה,
ואם ילחצו 2-
יעבור לשאלה הבאה-
אפשרי???אפשר לעשות את השאלה ואם יקיש 1 יעבור לשאלה הבאה-שהיא אותה שאלה עוד פעם
ואם יקישו 2 יעבור לשתי שאלות קדימה-כלומר דילוג על אותה שאלה עוד פעם -
@שאול אמר בקבלת נתונים עם מספר אופציות של תשובה:
אפשר לעשות את השאלה ואם יקיש 1 יעבור לשאלה הבאה-שהיא אותה שאלה עוד פעם
ואם יקישו 2 יעבור לשתי שאלות קדימה-כלומר דילוג על אותה שאלה עוד פעםאיך?
-
-
@שאול תודה
לא כ"כ הבנתי איך עושים את תיקית השיוכים,
יש מי שיכול להסביר? -
?
אפשר הסבר? -
אני רוצה להכניס שאלה
שיוכלו להקיש 2 אפשרויות תגובה:
1- שיחזור לשאלה הקודמת
2- שיעבור לשאלה הבאה
מה צריך להגדיר?
תודה!ניסיתי לעשות לפי מה שרשום בהגדרות הערך השביעי
אבל לא מצליחה בכלל...
אפשר הסבר קצת יותר ברור? -
@יהודיה אנסה להסביר
מה שאמרתי לעשות זה כך
שיכניסו את אותם שאלות פעם נוספת בשאלה הבאה הבאה. לדוגמא
בואו נגיד שיש שאלה 052 ששם יש 4 אפשרויות תשובה
למשל: איזה יום תהילים אתם לוקחים ל-יום א הקישו 1 ל-יום ב הקישו 2 ליום ג הקישו 3 וכו'
ואז המאזין הקיש 2 ליום ב
ומאשר ועובר לשאלה הבאה (053) שהיא:
לבחירת יום נוסף הקישו 1 לעבור לשאלה הבאה הקישו 2
אם הוא הקיש 1 יעבור לשאלה הבאה (054) שבו תכניסו את אותה שאלה כמו 052 (איזה יום תהילים וכו')
ובאם הוא הקיש 2 יעבור לשתי שאלות קדימה (055) שהיא כבר שאלה אחרתכדי להגדיר לאן לעבור כשהקיש מקש מסוים בשאלה מסוימת (בדוגמא לעיל שאלה 053 והקיש 2) יש להגדיר בהגדרות מתקדמות את השורה
053-option=9-3-7-Digits-AskNo-111,555,771,909-CheckGoToכלומר הערך השביעי יהיה
CheckGoTo(הערכים האחרים יש להגדיר לפי ההגדרות האחרות)
ובנוסף לזה יש לפתוח בתוך השלוחה קובץiniבשםRecordingAndEnteringDataCheckGoTo.iniובו להגדיר את השיוכים, כלומר לאן לעבור. לדוגמא
053-2=055בדוגמא אם הוא הקיש בשאלה 053 את המקש 2 יעבור ישירות לשאלה 055
(בשאלה 053 אם הוא הקיש 1 אין צורך להגדיר כלום-כי אם הוא הקיש 1 יעבור אוטומטית לשאלה הבאה (054) ולא ידלג לשאלה (055) )מקווה שהובנתי ובהצלחה
-
@שאול הסתדרתי כבר,
תודה בכל אופן!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות