לא נפתר שאלה לגבי שליחת הודעה מוקלטת + מעבר לנציג אנושי
-
@cheshin21 לא כל כך הבנתי,
אבל אתה יכול לעשות שלוחת שליחת הודעה שבסיומה עובר לשלוחה הזאת -
@נץ-החמה אני שולח הודעה מוקלטת ל200 איש בסיום ההודעה יש אופציה לעבור מיידית לנציג אנושי ע"י הקשה על שלוחה 1 בהגדרות באתר מופיע לי להכניס מספר שבו יופנה שיחות הלפון, וע"ז אני שואל האם יש אופציה להכניס כמה מספרים כך שאם אחד חסום שיעבור לשני וכן הלאה
-
@cheshin21 כן.
routing1=0501111111 routing2=0523333333 routing3=0533133333 routing4=0548444444
-
@רבי-יצחק איך אני עושה את זה באתר
-
@cheshin21 איפה אני מכניס את כל הטלפונים? יש רק שורה אחת.
-
@cheshin21 צריך לפתוח שלוחה נוספת
-
@רבי-יצחק איך?
-
@cheshin21 שלח מייל 4256302@GMAIL.COM ננסה לעזור
-
@cheshin21 כמו שכתבי לך.
עיין כאן -
@נץ-החמה הוא ביקש הסבר איך פותחים שלוחה חדשה לניתוב.
-
@cheshin21 ראיתי כתוב שזה רק בשירות לקוחות
זאת אומרת שכדי שיוכל אחרי ההודעה להיכנס למערכת ולעבור (יכול להיות אוטומטי אבל זה אותו רעיון) לשלוחה של ניתוב
צריך לעשות את זה דרך שירות לקוחות -
עדיין לא הבנתי מה הבעיה שיעשה שלוחה של הקלטה ולאחר ההקלטה יעבור לניתוב לנציג?
-
@cheshin21 ראה כאן קומבינה טובה ביותר למעבר לנציג ללא תשלום יחידות, תוכל לשלב את זה עם מה שרצית. יחי המלך המשיח שליט"א!
-
@חדר-1 תודה על הקישור. אין יאוש בעולם כלל!
-
@חדר-1 אמר בשאלה לגבי שליחת הודעה מוקלטת + מעבר לנציג אנושי:
יחי המלך המשיח שליט"א!
-
@רבי-יצחק אמר בשאלה לגבי שליחת הודעה מוקלטת + מעבר לנציג אנושי:
אין יאוש בעולם כלל!
-
-
אמר בשאלה לגבי שליחת הודעה מוקלטת + מעבר לנציג אנושי:
ראה כאן קומבינה טובה ביותר למעבר לנציג ללא תשלום יחידות, תוכל לשלב את זה עם מה שרצית. יחי המלך המשיח שליט"א!