• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הפניית שיחה למערכת פרייבט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    90 פוסטים 10 כותבים 4.7k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonatan @נץ החמה
      נערך לאחרונה על ידי

      @נץ-החמה קורה...

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נ מנותק
        נץ החמה @yonatan
        נערך לאחרונה על ידי

        @yonatan אשתו של אותו אחד שהוסיפו אותו לרשימה לבנה, מעירה אותו ואומרת לו "יש הודעה חדשה", מה הפשע שבגללו האדם הזה צריך לקום באמצע השינה???

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • Y מנותק
          yonatan @נץ החמה
          נערך לאחרונה על ידי

          @נץ-החמה היא מתקשרת לקו?...

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נ מנותק
            נץ החמה @yonatan
            נערך לאחרונה על ידי

            @yonatan במקרה שזה קו של הודעות דחופות (או שנשלח צינטוק) - כן.

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • Y מנותק
              yonatan @נץ החמה
              נערך לאחרונה על ידי yonatan

              @נץ-החמה בסדר,
              ואפשרי בapi לעשות צינתוק למספר שהקיש בלבד (בלי להרשם) + הוספה לרשי"ת או רשימה לבנה + להקליט לו הודעה, כשרושמים את המספר רק פעם אחת?

              @מ.מ.פליישער @אהרן-שובקס @33064325 @baror230 @מוטלה @dudu @שואל-ברצינות @BARKOL ??
              נ שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • נ מנותק
                נץ החמה @yonatan
                נערך לאחרונה על ידי

                @yonatan לכאורה צינתוק יעלה יחידות.

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • Y מנותק
                  yonatan @נץ החמה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @נץ-החמה גם בapi?

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • נ מנותק
                    נץ החמה @yonatan
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @yonatan כן, בapi אתה לא יכול לעשות כל מה שעולה על דעתך...

                    אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • אהרן שובקסא מנותק
                      אהרן שובקס ניהול @נץ החמה
                      נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                      @נץ-החמה אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                      @yonatan כן, בapi אתה לא יכול לעשות כל מה שעולה על דעתך...

                      לא בדיוק נכון....
                      אפשר כן לעשות מה שבא לך...

                      Y נ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • Y מנותק
                        yonatan @אהרן שובקס
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @אהרן-שובקס גם צינתוק למישהו מסויים?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • נ מנותק
                          נץ החמה @אהרן שובקס
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @אהרן-שובקס אתה יכול לסגור בapi מערכות?
                          אי אפשר כל מה שעולה על דעתך.

                          אהרן שובקסא 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • אהרן שובקסא מנותק
                            אהרן שובקס ניהול @נץ החמה
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @נץ-החמה
                            אוקיי לא התכוונתי לעשות שינויים בקווים של ימות התכוונתי כל דבר אחר שהוא לא עריכת שינויים בימות אפשרי.

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • נ מנותק
                              נץ החמה @אהרן שובקס
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אהרן-שובקס גם

                              גם צינתוק למישהו מסויים?

                              בלי שאותו מספר נרשם?

                              אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • אהרן שובקסא מנותק
                                אהרן שובקס ניהול @נץ החמה
                                נערך לאחרונה על ידי אהרן שובקס

                                @נץ-החמה
                                אפשרי.
                                ושלא תחשוב שאולי אני יכתוב פה איך...

                                נ שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • נ מנותק
                                  נץ החמה @אהרן שובקס
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @אהרן-שובקס מצד api, או בגלל 66382222-21f4-45be-a2ad-202c97d24d2b-image.png ???

                                  אהרן שובקסא ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • אהרן שובקסא מנותק
                                    אהרן שובקס ניהול @נץ החמה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @נץ-החמה
                                    מצד api

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • ש מנותק
                                      שואל ברצינות @נץ החמה
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @נץ-החמה אני רואה ש @אהרן-שובקס חושב שלא כדאי לפרסם את ה-API הזה, אז אני רק יתן לך רמז:
                                      https://f2.freeivr.co.il/topic/55/api-גישת-מפתחים-למערכות/24?_=1614508278285

                                      אבל זה בהחלט עולה יחידות

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • Y מנותק
                                        yonatan @שואל ברצינות
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שואל-ברצינות אבל אז הוא צריך ללחוץ שוב את המספר!
                                        כל הענין שיכתוב פעם אחת את במספר וזה:
                                        א. יקליט הודעה
                                        ב. ישלח רק לו צינתוק
                                        ג. יוסיף אותו לרשי"ת או רשימה לבנה

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שואל ברצינות @yonatan
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @yonatan אמר בהפניית שיחה למערכת פרייבט:

                                          @שואל-ברצינות אבל אז הוא צריך ללחוץ שוב את המספר!
                                          כל הענין שיכתוב פעם אחת את במספר וזה:
                                          א. יקליט הודעה
                                          ב. ישלח רק לו צינתוק
                                          ג. יוסיף אותו לרשי"ת או רשימה לבנה

                                          בשביל זה בדיוק יש שלוחת API.

                                          אתה מגדיר בשלוחת API שיבקש את 2 הנתונים (מספר, והקלטה) והשרת מבצע את פקודות ה-API (הוספה לרשי"ת, הפעלת קמפיין למספר בודד, שכפול קובץ לשלוחה אחרת).

                                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • Y מנותק
                                            yonatan @שואל ברצינות
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שואל-ברצינות אתה יכול לעשות את זה?

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון