מודלים חדשים
-
בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
שלוחות מחשבון:
פלוסtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.phpמינוסtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.phpכפלtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.phpחילוקtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.phpתפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלקtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php -
העברת יחידות:
המודול שמבקש הכל:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.phpתוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
תגדירו:api_000=login,no,10,9,7,Digits,yesשזה משמיע את קובץ 000
או לחילופין:api_add_0=login=0773137770ואז זה לא יבקש הקשה כלל
יש להגדיר את הערכים הבאים:loginמערכת ממנה מעביר,
passwordסיסמת ניהול,
destinationמערכת להעברה,
amountכמות יחידות להעברה, לדוגמה:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes api_001=password,no,,,7,Digits,yes api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes api_003=amount,no,,2,7,Number,yesיבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php api_add_0=login=0773137770 api_add_1=password=3137770 api_add_2=destination=0799799799 api_add_3=amount=12בדוגמה מערכת ממנה מעביר:
0773137770
סיסמה:3137770
מערכת להעברה:0799799799
כמות יחידות:12
תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל -
נסו את זה:
ניתוביה(לא עוזר לפרייבט)type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/private_routing.phpלמעבר ישיר למערכת אחרת:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/private_routing.php api_add_0=login=0773137770יש לכתוב במקום 0773137770 את מספר המערכת להעברה
עוד מודל שיעבוד עוד מעט, זה בעצם תפריט עם ניתוביה אבל שהשלוחות הם שלוחות רגילות
לדוג'11ולא0000000011אבל בכל אופן חובה להקיש#ועוד יתרון שזה בודק קודם שלוחה ואז מערכת
להעברה וכך יכול להיות לדוג' שלוחה0773137770וזה לא ישר ינתב למספר הזה אלא יעבור לשלוחה ואם לא ינתבtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nitoviya_menu.php -
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/private_routing.php api_add_0=login=0773137770אפשר במקום מערכת, לכתוב מספר טלפון?
וזה מעביר גם למספרים שהם לא בימות? -
@yonatan
לא, בדקתי כעת וזה לא עובד אפילו במעבר לפרייבט -
@קו-מהיר עתיד לעבוד?
-
@yonatan
למה, לפרייבט? כנראה שלא... -
מודל חדש!!
השמעת מספר המערכת
ההגדרה:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.phpלהגדרה שישמיע מספר משני:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php api_add_0=ApiDID=מערכת להשמעהיש לשים בשלוחה את הודעות המערכת:
k0555"מספר המערכת שלנו הוא"
k0556"שימו לב אפשר לקחת מספר אישי בשלוחה 5 בתפריט הראשי"
כמובן שאתם תחליטו מה לומר בהודעות האלו... -
@קו-מהיר
למה צריך את השורה הזו?ApiDID=מערכת להשמעהזה נשלח ברירת מחדל מיד שנכנסים לשלוחה..
אלא אם כן רוצים לבחור את המספר המישני של המערכת. -
@מוטלה
כי הגדרתי שישמיע את משתנהApiDID -
@קו-מהיר ימות שולחים את המשתנה הזה אוטומטית עם מספר המערכת, תראה שגם בלי לכתוב את זה בשלוחה זה עובד..
-
@מוטלה
תודה! לא ידעתי -
-
@קו-מהיר תמחק את זה מהפוסט
-
@yonatan
תיקנתי -
@קו-מהיר אמר במודלים חדשים:
מודל חדש!!
השמעת מספר המערכת
ההגדרה:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת api_add_1=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכתלהגדרה שישמיע מספר משני:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת api_add_1=ApiDID=מערכת להשמעה api_add_2=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכתאני לא יגיד הרבה:
אין מענה משרת הAPI -
@יוסף-ח אמר במודלים חדשים:
@קו-מהיר אמר במודלים חדשים:
מודל חדש!!
השמעת מספר המערכת
ההגדרה:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת api_add_1=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכתלהגדרה שישמיע מספר משני:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת api_add_1=ApiDID=מערכת להשמעה api_add_2=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכתאני לא יגיד הרבה:
אין מענה משרת הAPIכנ"ל
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! -
@קו-מהיר אמר במודלים חדשים:
בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
שלוחות מחשבון:
פלוסtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.phpמינוסtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.phpכפלtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.phpחילוקtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.phpתפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלקtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.phpהעברת יחידות:
המודול שמבקש הכל:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.phpתוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
תגדירו:api_000=login,no,10,9,7,Digits,yesשזה משמיע את קובץ 000
או לחילופין:api_add_0=login=0773137770ואז זה לא יבקש הקשה כלל
יש להגדיר את הערכים הבאים:loginמערכת ממנה מעביר,
passwordסיסמת ניהול,
destinationמערכת להעברה,
amountכמות יחידות להעברה, לדוגמה:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes api_001=password,no,,,7,Digits,yes api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes api_003=amount,no,,2,7,Number,yesיבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php api_add_0=login=0773137770 api_add_1=password=3137770 api_add_2=destination=0799799799 api_add_3=amount=12בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
סיסמה:3137770
מערכת להעברה:0799799799
כמות יחידות:12
תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל,
מערכת הגדרות מתקדמות זמנית:0799400165
מערכת חדשה (לא עובדת לגמרי)0799400512
מודלים חדשים בדרך...זה של פעולות חשבון או של העברת יחידות?
-
@יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:
@קו-מהיר אמר במודלים חדשים:
בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
שלוחות מחשבון:
פלוסtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.phpמינוסtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.phpכפלtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.phpחילוקtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.phpתפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלקtype=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.phpהעברת יחידות:
המודול שמבקש הכל:type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.phpתוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
תגדירו:api_000=login,no,10,9,7,Digits,yesשזה משמיע את קובץ 000
או לחילופין:api_add_0=login=0773137770ואז זה לא יבקש הקשה כלל
יש להגדיר את הערכים הבאים:loginמערכת ממנה מעביר,
passwordסיסמת ניהול,
destinationמערכת להעברה,
amountכמות יחידות להעברה, לדוגמה:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes api_001=password,no,,,7,Digits,yes api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes api_003=amount,no,,2,7,Number,yesיבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:
type=api api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php api_add_0=login=0773137770 api_add_1=password=3137770 api_add_2=destination=0799799799 api_add_3=amount=12בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
סיסמה:3137770
מערכת להעברה:0799799799
כמות יחידות:12
תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל,
מערכת הגדרות מתקדמות זמנית:0799400165
מערכת חדשה (לא עובדת לגמרי)0799400512
מודלים חדשים בדרך...זה של פעולות חשבון או של העברת יחידות?
ברור שחשבון
**
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! -
@קו-מהיר למה אתה לא אומר שזה של API ולמה זה לא בקטגוריה המתאימה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות