• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודלים חדשים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    85 פוסטים 15 כותבים 7.2k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קו מהיר @yonatan
      נערך לאחרונה על ידי

      @yonatan
      לא, בדקתי כעת וזה לא עובד אפילו במעבר לפרייבט

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
      • Y מנותק
        yonatan @קו מהיר
        נערך לאחרונה על ידי

        @קו-מהיר עתיד לעבוד?

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ק מנותק
          קו מהיר @yonatan
          נערך לאחרונה על ידי

          @yonatan
          למה, לפרייבט? כנראה שלא...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • ק מנותק
            קו מהיר
            נערך לאחרונה על ידי קו מהיר

            מודל חדש!!
            השמעת מספר המערכת
            ההגדרה:

            type=api
            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
            

            להגדרה שישמיע מספר משני:

            type=api
            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
            api_add_0=ApiDID=מערכת להשמעה
            

            יש לשים בשלוחה את הודעות המערכת:
            k0555"מספר המערכת שלנו הוא"
            k0556"שימו לב אפשר לקחת מספר אישי בשלוחה 5 בתפריט הראשי"
            כמובן שאתם תחליטו מה לומר בהודעות האלו...

            מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
            • מ מנותק
              מוטלה @קו מהיר
              נערך לאחרונה על ידי

              @קו-מהיר
              למה צריך את השורה הזו?

              ApiDID=מערכת להשמעה
              

              זה נשלח ברירת מחדל מיד שנכנסים לשלוחה..
              אלא אם כן רוצים לבחור את המספר המישני של המערכת.

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • ק מנותק
                קו מהיר @מוטלה
                נערך לאחרונה על ידי

                @מוטלה
                כי הגדרתי שישמיע את משתנה

                ApiDID
                
                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • מ מנותק
                  מוטלה @קו מהיר
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @קו-מהיר ימות שולחים את המשתנה הזה אוטומטית עם מספר המערכת, תראה שגם בלי לכתוב את זה בשלוחה זה עובד..

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק מנותק
                    קו מהיר @מוטלה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מוטלה
                    תודה! לא ידעתי

                    מ Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                    • מ מנותק
                      מוטלה @קו מהיר
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @קו-מהיר תראה כאן (פתח קישור בכרטיסיה חדשה)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • Y מנותק
                        yonatan @קו מהיר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @קו-מהיר תמחק את זה מהפוסט

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ק מנותק
                          קו מהיר @yonatan
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yonatan
                          תיקנתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                          • י מנותק
                            יוסף ח @קו מהיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                            מודל חדש!!
                            השמעת מספר המערכת
                            ההגדרה:

                            type=api
                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                            api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                            api_add_1=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                            

                            להגדרה שישמיע מספר משני:

                            type=api
                            api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                            api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                            api_add_1=ApiDID=מערכת להשמעה
                            api_add_2=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                            

                            אני לא יגיד הרבה:
                            אין מענה משרת הAPI

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ח מנותק
                              חדר 1 @יוסף ח
                              נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                              @יוסף-ח אמר במודלים חדשים:

                              @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                              מודל חדש!!
                              השמעת מספר המערכת
                              ההגדרה:

                              type=api
                              api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                              api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                              api_add_1=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                              

                              להגדרה שישמיע מספר משני:

                              type=api
                              api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                              api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                              api_add_1=ApiDID=מערכת להשמעה
                              api_add_2=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                              

                              אני לא יגיד הרבה:
                              אין מענה משרת הAPI

                              כנ"ל

                              **
                              יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                              חדר 1

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • י מנותק
                                יש לי שאלה.. @קו מהיר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
                                שלוחות מחשבון:
                                פלוס

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.php
                                

                                מינוס

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.php
                                

                                כפל

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.php
                                

                                חילוק

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.php
                                

                                תפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלק

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php
                                

                                העברת יחידות:
                                המודול שמבקש הכל:

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                

                                תוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
                                תגדירו:

                                api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                

                                שזה משמיע את קובץ 000
                                או לחילופין:

                                api_add_0=login=0773137770
                                

                                ואז זה לא יבקש הקשה כלל
                                יש להגדיר את הערכים הבאים:

                                login
                                

                                מערכת ממנה מעביר,

                                password
                                

                                סיסמת ניהול,

                                destination
                                

                                מערכת להעברה,

                                amount
                                

                                כמות יחידות להעברה, לדוגמה:

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                api_001=password,no,,,7,Digits,yes
                                api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes
                                api_003=amount,no,,2,7,Number,yes
                                

                                יבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:

                                type=api
                                api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                api_add_0=login=0773137770
                                api_add_1=password=3137770
                                api_add_2=destination=0799799799
                                api_add_3=amount=12
                                

                                בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
                                סיסמה:3137770
                                מערכת להעברה:0799799799
                                כמות יחידות:12
                                תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל,
                                מערכת הגדרות מתקדמות זמנית:0799400165
                                מערכת חדשה (לא עובדת לגמרי)0799400512
                                מודלים חדשים בדרך...

                                זה של פעולות חשבון או של העברת יחידות?

                                ח י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ח מנותק
                                  חדר 1 @יש לי שאלה..
                                  נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                                  @יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:

                                  @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                  בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
                                  שלוחות מחשבון:
                                  פלוס

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.php
                                  

                                  מינוס

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.php
                                  

                                  כפל

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.php
                                  

                                  חילוק

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.php
                                  

                                  תפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלק

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php
                                  

                                  העברת יחידות:
                                  המודול שמבקש הכל:

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                  

                                  תוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
                                  תגדירו:

                                  api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                  

                                  שזה משמיע את קובץ 000
                                  או לחילופין:

                                  api_add_0=login=0773137770
                                  

                                  ואז זה לא יבקש הקשה כלל
                                  יש להגדיר את הערכים הבאים:

                                  login
                                  

                                  מערכת ממנה מעביר,

                                  password
                                  

                                  סיסמת ניהול,

                                  destination
                                  

                                  מערכת להעברה,

                                  amount
                                  

                                  כמות יחידות להעברה, לדוגמה:

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                  api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                  api_001=password,no,,,7,Digits,yes
                                  api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes
                                  api_003=amount,no,,2,7,Number,yes
                                  

                                  יבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                  api_add_0=login=0773137770
                                  api_add_1=password=3137770
                                  api_add_2=destination=0799799799
                                  api_add_3=amount=12
                                  

                                  בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
                                  סיסמה:3137770
                                  מערכת להעברה:0799799799
                                  כמות יחידות:12
                                  תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל,
                                  מערכת הגדרות מתקדמות זמנית:0799400165
                                  מערכת חדשה (לא עובדת לגמרי)0799400512
                                  מודלים חדשים בדרך...

                                  זה של פעולות חשבון או של העברת יחידות?

                                  ברור שחשבון

                                  **
                                  יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                                  חדר 1

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י מנותק
                                    יש לי שאלה.. @יש לי שאלה..
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @קו-מהיר למה אתה לא אומר שזה של API ולמה זה לא בקטגוריה המתאימה?

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יש לי שאלה.. @יש לי שאלה..
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:

                                      @קו-מהיר למה אתה לא אומר שזה של API ולמה זה לא בקטגוריה המתאימה?

                                      @שמואל ?

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ח מנותק
                                        חדר 1 @יש לי שאלה..
                                        נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                                        @יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:

                                        @יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:

                                        @קו-מהיר למה אתה לא אומר שזה של API ולמה זה לא בקטגוריה המתאימה?

                                        @שמואל ?

                                        מה הקשר? תדווח על הפוסט
                                        530a4f62-c4a0-4543-afb8-11c368d445bf-image.png

                                        **
                                        יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                                        חדר 1

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • נ מנותק
                                          נץ החמה
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @eliyahu @ניהול אפשר להעביר את הנושא מ'שאלות ועזרה הדדית'? תודה רבה

                                          E תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • E מנותק
                                            eliyahu ניהול @נץ החמה
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @נץ-החמה אמר במודלים חדשים:

                                            @eliyahu @ניהול אפשר להעביר את הנושא מ'שאלות ועזרה הדדית'? תודה רבה

                                            לאיפה?

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון