• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מודלים חדשים

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    85 פוסטים 15 כותבים 7.2k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק מנותק
      קו מהיר
      נערך לאחרונה על ידי קו מהיר

      העברת יחידות:
      המודול שמבקש הכל:

      type=api
      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
      

      תוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
      תגדירו:

      api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
      

      שזה משמיע את קובץ 000
      או לחילופין:

      api_add_0=login=0773137770
      

      ואז זה לא יבקש הקשה כלל
      יש להגדיר את הערכים הבאים:

      login
      

      מערכת ממנה מעביר,

      password
      

      סיסמת ניהול,

      destination
      

      מערכת להעברה,

      amount
      

      כמות יחידות להעברה, לדוגמה:

      type=api
      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
      api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
      api_001=password,no,,,7,Digits,yes
      api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes
      api_003=amount,no,,2,7,Number,yes
      

      יבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:

      type=api
      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
      api_add_0=login=0773137770
      api_add_1=password=3137770
      api_add_2=destination=0799799799
      api_add_3=amount=12
      

      בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
      סיסמה:3137770
      מערכת להעברה:0799799799
      כמות יחידות:12
      תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
      • ק מנותק
        קו מהיר
        נערך לאחרונה על ידי קו מהיר

        נסו את זה:
        ניתוביה(לא עוזר לפרייבט)

        type=api
        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/private_routing.php
        

        למעבר ישיר למערכת אחרת:

        type=api
        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/private_routing.php
        api_add_0=login=0773137770
        

        יש לכתוב במקום 0773137770 את מספר המערכת להעברה

        עוד מודל שיעבוד עוד מעט, זה בעצם תפריט עם ניתוביה אבל שהשלוחות הם שלוחות רגילות
        לדוג'11ולא 0000000011אבל בכל אופן חובה להקיש #ועוד יתרון שזה בודק קודם שלוחה ואז מערכת
        להעברה וכך יכול להיות לדוג' שלוחה 0773137770 וזה לא ישר ינתב למספר הזה אלא יעבור לשלוחה ואם לא ינתב

        type=api
        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nitoviya_menu.php
        
        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
        • Y מנותק
          yonatan @קו מהיר
          נערך לאחרונה על ידי yonatan

          @קו-מהיר

          type=api
          api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/private_routing.php
          api_add_0=login=0773137770
          

          אפשר במקום מערכת, לכתוב מספר טלפון?
          וזה מעביר גם למספרים שהם לא בימות?

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ק מנותק
            קו מהיר @yonatan
            נערך לאחרונה על ידי

            @yonatan
            לא, בדקתי כעת וזה לא עובד אפילו במעבר לפרייבט

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
            • Y מנותק
              yonatan @קו מהיר
              נערך לאחרונה על ידי

              @קו-מהיר עתיד לעבוד?

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ק מנותק
                קו מהיר @yonatan
                נערך לאחרונה על ידי

                @yonatan
                למה, לפרייבט? כנראה שלא...

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                • ק מנותק
                  קו מהיר
                  נערך לאחרונה על ידי קו מהיר

                  מודל חדש!!
                  השמעת מספר המערכת
                  ההגדרה:

                  type=api
                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                  

                  להגדרה שישמיע מספר משני:

                  type=api
                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                  api_add_0=ApiDID=מערכת להשמעה
                  

                  יש לשים בשלוחה את הודעות המערכת:
                  k0555"מספר המערכת שלנו הוא"
                  k0556"שימו לב אפשר לקחת מספר אישי בשלוחה 5 בתפריט הראשי"
                  כמובן שאתם תחליטו מה לומר בהודעות האלו...

                  מ י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                  • מ מנותק
                    מוטלה @קו מהיר
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @קו-מהיר
                    למה צריך את השורה הזו?

                    ApiDID=מערכת להשמעה
                    

                    זה נשלח ברירת מחדל מיד שנכנסים לשלוחה..
                    אלא אם כן רוצים לבחור את המספר המישני של המערכת.

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • ק מנותק
                      קו מהיר @מוטלה
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מוטלה
                      כי הגדרתי שישמיע את משתנה

                      ApiDID
                      
                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                      • מ מנותק
                        מוטלה @קו מהיר
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @קו-מהיר ימות שולחים את המשתנה הזה אוטומטית עם מספר המערכת, תראה שגם בלי לכתוב את זה בשלוחה זה עובד..

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ק מנותק
                          קו מהיר @מוטלה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מוטלה
                          תודה! לא ידעתי

                          מ Y 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                          • מ מנותק
                            מוטלה @קו מהיר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @קו-מהיר תראה כאן (פתח קישור בכרטיסיה חדשה)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Y מנותק
                              yonatan @קו מהיר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @קו-מהיר תמחק את זה מהפוסט

                              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ק מנותק
                                קו מהיר @yonatan
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @yonatan
                                תיקנתי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                • י מנותק
                                  יוסף ח @קו מהיר
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                  מודל חדש!!
                                  השמעת מספר המערכת
                                  ההגדרה:

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                                  api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                                  api_add_1=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                                  

                                  להגדרה שישמיע מספר משני:

                                  type=api
                                  api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                                  api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                                  api_add_1=ApiDID=מערכת להשמעה
                                  api_add_2=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                                  

                                  אני לא יגיד הרבה:
                                  אין מענה משרת הAPI

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • ח מנותק
                                    חדר 1 @יוסף ח
                                    נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                                    @יוסף-ח אמר במודלים חדשים:

                                    @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                    מודל חדש!!
                                    השמעת מספר המערכת
                                    ההגדרה:

                                    type=api
                                    api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                                    api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                                    api_add_1=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                                    

                                    להגדרה שישמיע מספר משני:

                                    type=api
                                    api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/Number_ApiDID.php
                                    api_add_0=Text=טקסט להשמעה לפני השמעת מספר המערכת
                                    api_add_1=ApiDID=מערכת להשמעה
                                    api_add_2=Text_B=טקסט להשמעה אחרי השמעת מספר המערכת
                                    

                                    אני לא יגיד הרבה:
                                    אין מענה משרת הAPI

                                    כנ"ל

                                    **
                                    יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                                    חדר 1

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מנותק
                                      יש לי שאלה.. @קו מהיר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                      בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
                                      שלוחות מחשבון:
                                      פלוס

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.php
                                      

                                      מינוס

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.php
                                      

                                      כפל

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.php
                                      

                                      חילוק

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.php
                                      

                                      תפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלק

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php
                                      

                                      העברת יחידות:
                                      המודול שמבקש הכל:

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                      

                                      תוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
                                      תגדירו:

                                      api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                      

                                      שזה משמיע את קובץ 000
                                      או לחילופין:

                                      api_add_0=login=0773137770
                                      

                                      ואז זה לא יבקש הקשה כלל
                                      יש להגדיר את הערכים הבאים:

                                      login
                                      

                                      מערכת ממנה מעביר,

                                      password
                                      

                                      סיסמת ניהול,

                                      destination
                                      

                                      מערכת להעברה,

                                      amount
                                      

                                      כמות יחידות להעברה, לדוגמה:

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                      api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                      api_001=password,no,,,7,Digits,yes
                                      api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes
                                      api_003=amount,no,,2,7,Number,yes
                                      

                                      יבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:

                                      type=api
                                      api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                      api_add_0=login=0773137770
                                      api_add_1=password=3137770
                                      api_add_2=destination=0799799799
                                      api_add_3=amount=12
                                      

                                      בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
                                      סיסמה:3137770
                                      מערכת להעברה:0799799799
                                      כמות יחידות:12
                                      תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל,
                                      מערכת הגדרות מתקדמות זמנית:0799400165
                                      מערכת חדשה (לא עובדת לגמרי)0799400512
                                      מודלים חדשים בדרך...

                                      זה של פעולות חשבון או של העברת יחידות?

                                      ח י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • ח מנותק
                                        חדר 1 @יש לי שאלה..
                                        נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                                        @יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:

                                        @קו-מהיר אמר במודלים חדשים:

                                        בסייעתא דשמייא פיתחתי כמה מודלים חדשים:
                                        שלוחות מחשבון:
                                        פלוס

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisa.php
                                        

                                        מינוס

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisb.php
                                        

                                        כפל

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisc.php
                                        

                                        חילוק

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/mtmtisd.php
                                        

                                        תפריט האם להוסיף להפחית לכפול או לחלק

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/nm.php
                                        

                                        העברת יחידות:
                                        המודול שמבקש הכל:

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                        

                                        תוכלו להגדיר כרצונכם ,לדוגמה בערך מערכת ממנה מעביר
                                        תגדירו:

                                        api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                        

                                        שזה משמיע את קובץ 000
                                        או לחילופין:

                                        api_add_0=login=0773137770
                                        

                                        ואז זה לא יבקש הקשה כלל
                                        יש להגדיר את הערכים הבאים:

                                        login
                                        

                                        מערכת ממנה מעביר,

                                        password
                                        

                                        סיסמת ניהול,

                                        destination
                                        

                                        מערכת להעברה,

                                        amount
                                        

                                        כמות יחידות להעברה, לדוגמה:

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                        api_000=login,no,10,9,7,Digits,yes
                                        api_001=password,no,,,7,Digits,yes
                                        api_002=destination,no,10,9,7,Digits,yes
                                        api_003=amount,no,,2,7,Number,yes
                                        

                                        יבקש הקשות מהקבצים במערכת שלכם לעומת זאת:

                                        type=api
                                        api_link=https://kvmeir.000webhostapp.com/zx.php
                                        api_add_0=login=0773137770
                                        api_add_1=password=3137770
                                        api_add_2=destination=0799799799
                                        api_add_3=amount=12
                                        

                                        בדוגמה מערכת ממנה מעביר:0773137770
                                        סיסמה:3137770
                                        מערכת להעברה:0799799799
                                        כמות יחידות:12
                                        תוכלו לא להגדיר כלום, ואז זה יבקש לבד הכל,
                                        מערכת הגדרות מתקדמות זמנית:0799400165
                                        מערכת חדשה (לא עובדת לגמרי)0799400512
                                        מודלים חדשים בדרך...

                                        זה של פעולות חשבון או של העברת יחידות?

                                        ברור שחשבון

                                        **
                                        יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

                                        חדר 1

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יש לי שאלה.. @יש לי שאלה..
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @קו-מהיר למה אתה לא אומר שזה של API ולמה זה לא בקטגוריה המתאימה?

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • י מנותק
                                            יש לי שאלה.. @יש לי שאלה..
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יש-לי-שאלה אמר במודלים חדשים:

                                            @קו-מהיר למה אתה לא אומר שזה של API ולמה זה לא בקטגוריה המתאימה?

                                            @שמואל ?

                                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון