אני רוצה לאפס את המערכת
-
@wiznitz אני ירשום לבד תגיד לי מה לעשות
-
@חיים-6 תראה כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/13617
אם זה לא עובד לך, או שלא כתבת את הסיסמא הנכונה, או שבחצי שעה האחרונה כתבת סיסמא לא נכונה או ניסת להכנס לאתר עם סיסמא שגויה וזה חסום לך עכשיו לחצי שעה בערך -
@חיים-6 אמר באני רוצה לאפס את המערכת:
@wiznitz אני ירשום לבד תגיד לי מה לעשות
https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=`0795000000`:`1234`&action=delete&what=ivr2:/
https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=`המספר של המערכת
:את הסיסמה`&action=delete&what=ivr2:/ -
@נץ-החמה למה לא?
מחליף סיסמה הוא מאפס
אחרי האיפוס מגדיר סיסמה חדשה -
@wiznitz ו...
-
@חיים-6 מעתיק לשורת הכתובת בדפדפן ולוחץ אנטר
-
-
-
@wiznitz
זה מה שזה עושה לי.
אז זה איפס לי את המערכת. -
@חיים-6 זה לא איפס..
אם זה לא עובד לך, או שלא כתבת את הסיסמא הנכונה, או שבחצי שעה האחרונה כתבת סיסמא לא נכונה או ניסת להכנס לאתר עם סיסמא שגויה וזה חסום לך עכשיו לחצי שעה בערך
-
למרות שעדיף לי לפתוח חדש אבל אי לא יכול כי עדיין לא עבר שבוע מאז . אולי @שמואל יכול לעשות לי פרוטקציה
-
-
-
@חיים-6 למה אתה צריך לאפס?
למה מיועד המערכת? -
@רבי-יצחק לתא קולי
-
@wiznitz אמר באני רוצה לאפס את המערכת:
@חיים-6 אמר באני רוצה לאפס את המערכת:
ש למישהו דרך אחרת?
שירות הלקוחות
איך אני מגיע אליהם?
-
@חיים-6 אתה לא חייב לאפס
תגדיר בתפריט ראשי
מה שהביאו פה -
-
@רבי-יצחק אמר באני רוצה לאפס את המערכת:
@חיים-6 אתה לא חייב לאפס
תגדיר בתפריט ראשי
מה שהביאו פהאיפה?
-
@חיים-6 בFTP, ניתן למחוק את כל השלוחות בקלות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות