הפניה אוטומטית לשלוחה פנימית
-
ישנם הרבה שמשתמשים עם אותו הקו גם למערכת תוכן וגם לשלוחה של פקס, בעבר היה לי את ההגדרות של מעבר אוטומטי אחרי השמעת התפריט לשלוחה פנימית או לצורך הענין לשלוחת פקס, ניסיתי לחפש כמה פעמים בפורום את ההגדרה ולא הצלחתי, אשמח לקבל ממי שיודע אותה
וכמו"כ @שמואל @ימות-המשיח לדעתי כדאי להוסיף את ההוראות על זה במודל קבלת פקס כי זה מאוד נצרך במודל זה תודה רבה. -
-
@שאול עברתי על זה, ופשוט פספתי את זה
אגב אחרי החידוש הזה https://f2.freeivr.co.il/topic/104/מודול-קבלת-פקסים-fax-to-mail/2 אין צורך כלל להגדיר שלוחת פקס במערכת? -
@פישל שאלה טובה. נראה לי ככה
אבל רק אם המערכת תומכת בזה (015 ושרת YMT) -
@שאול אמר בהפניה אוטומטית לשלוחה פנימית:
@פישל שאלה טובה. נראה לי ככה
אבל רק אם המערכת תומכת בזה (015 ושרת YMT)מה שמוזר לי שיש לי שתי מערכות עם השרת YMT ובאחד זה עובד ובשני לא עובד ואני מקבל הודעת שגיאה...
-
@פישל אולי (כנראה) המערכת לא נמצאת בספק 015
-
@שאול כצ"ל, מענין אבדוק זאת מול השירות לקוחות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות