• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    עזרה בסינון הודעות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    אני לא מסתדר
    23 פוסטים 6 כותבים 721 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל ש. @WIZNITZ
      נערך לאחרונה על ידי

      @wiznitz מה זה סינון הודעות ומה חסר לך???

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שאול @WIZNITZ
        נערך לאחרונה על ידי

        @wiznitz אמר בסינון הודעות:

        control_after_play_moreA3=admin_options

        זה אפשריות מנהל שבתוכו יש אפשרות למחוק
        אם אתה רוצה רק מחיקה תוסיף את ההגדרות הבאות

        admin_options_file_delete_and_change_only=yes
        delete_message_only=yes
        
        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • W מנותק
          WIZNITZ @שאול
          נערך לאחרונה על ידי

          @שאול אני רוצה שהקשה על 2 יהיה רק מחיקה והקשה על 3 יהיה רק פרטיי ההודעה

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • W מנותק
            WIZNITZ
            נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

            הוספתי בהודעה הסבר מה שהגדרתי במערכת
            כאן

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שאול @WIZNITZ
              נערך לאחרונה על ידי

              @wiznitz בלתי אפשרי לעשות
              מה שאתה יכול לעשות זה להעביר את ההודעות שאתה רוצה למחוק לשלוחה סמויה שאי אפשר להאזין לו בטלפון (לדוגמא 666)
              כך שתגדיר כך

              playfile_control_play_A2_file_move=/666
              

              בנוסף לזה

              control_after_play_moreA2=file_move
              

              לפרטיי ההודעה ע"י הקשר על 3( אבל הוא נותן לי תפרט של כמה אופציות )

              control_after_play_moreA3=admin_options
              

              לזה תוסיף

              say_details_message=date,time,phone,menu_routing
              

              לשמיעת הפרטים

              W 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • W מנותק
                WIZNITZ @שאול
                נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                @שאול מה זה ההגדרה שיש לי כאן

                after_play_tfr=tfr_more_options
                

                אני צריך למחוק את זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • W מנותק
                  WIZNITZ @שאול
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @שאול
                  עכשיו איך אני מבטל את הקשות באמצע השמעה?

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שלומל'ה @WIZNITZ
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @wiznitz אם אתה מגדיר לכל מקש באמצע ההשמעה דבר אחר ממילא זה מבטל את האפשרוית שהיו לפני זה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • W מנותק
                      WIZNITZ @שאול
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שאול אמר בסינון הודעות:

                      @wiznitz בלתי אפשרי לעשות
                      מה שאתה יכול לעשות זה להעביר את ההודעות שאתה רוצה למחוק לשלוחה סמויה שאי אפשר להאזין לו בטלפון (לדוגמא 666)
                      כך שתגדיר כך

                      playfile_control_play_A2_file_move=/666
                      

                      בנוסף לזה

                      control_after_play_moreA2=file_move
                      

                      לא עובד

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שאול @WIZNITZ
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                        מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                        לדוגמא

                        control_play9=file_move
                        playfile_control_play_9_file_move=666
                        

                        ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                        W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • W מנותק
                          WIZNITZ @שאול
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שאול אמר בסינון הודעות:

                          @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                          מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                          לדוגמא

                          control_play9=file_move
                          playfile_control_play_9_file_move=666
                          

                          ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                          במקש 2 יש לי כן אופציה של עברת הודעה

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ר מנותק
                            רבי יצחק @WIZNITZ
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @wiznitz מחיקת השמעה תגדיר כך

                            admin_options_open=yes
                            admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                            delete_message_only=yes
                            control_play2=admin_options
                            
                            W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • W מנותק
                              WIZNITZ @רבי יצחק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @רבי-יצחק אמר בסינון הודעות:

                              @wiznitz מחיקת השמעה תגדיר כך

                              admin_options_open=yes
                              admin_options_file_delete_and_change_only=yes
                              delete_message_only=yes
                              control_play2=admin_options
                              

                              אבל יש לי הקשה על 3 לפרטיי ההודעה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • O מנותק
                                oror053 @WIZNITZ
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @wiznitz פעם כתבתי מדריך על זה. אולי יעזור לך
                                https://f2.freeivr.co.il/topic/391/מדריך-שלוחת-מאזינים-למאזינים-מתוחכמת-עם-בקרת-מנהל

                                W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • W מנותק
                                  WIZNITZ @oror053
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @oror053 אמר בסינון הודעות:

                                  @wiznitz פעם כתבתי מדריך על זה. אולי יעזור לך
                                  https://f2.freeivr.co.il/topic/391/מדריך-שלוחת-מאזינים-למאזינים-מתוחכמת-עם-בקרת-מנהל

                                  לא בדיוק הבנתי מה אני צריך לעשות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • W מנותק
                                    WIZNITZ
                                    נערך לאחרונה על ידי WIZNITZ

                                    אני צריך את זה דחוף

                                    מי יכול לעזור לי בזה ?
                                    תודה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש מנותק
                                      שאול @WIZNITZ
                                      נערך לאחרונה על ידי שאול

                                      @wiznitz אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                      @שאול אמר בסינון הודעות:

                                      @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                                      מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                                      לדוגמא

                                      control_play9=file_move
                                      playfile_control_play_9_file_move=666
                                      

                                      ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                                      במקש 2 יש לי כן אופציה של עברת הודעה

                                      מה שהתכוונתי זה שמקש 2 לאחר ההודעה יעבור לאיפה שהגדרת כאן

                                      playfile_control_play_file_move=1/1/1
                                      

                                      ומקש 9 באמצע ההודעה יעבור לשלוחה אחרת (לשלוחה 666)

                                      נ.ב. למה לא תגדיר שלפני ההשמעה יגיד את פרטי משאיר ההודעה?

                                      W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • W מנותק
                                        WIZNITZ @שאול
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שאול אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                        @wiznitz אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                        @שאול אמר בסינון הודעות:

                                        @wiznitz סליחה, כנראה לא הבנתי אותך נכון, נראה לי שאי אפשר לעשות כך.
                                        מה שכן אפשרי זה שבאמצע ההשמעה להעביר לשלוחה אחרת
                                        לדוגמא

                                        control_play9=file_move
                                        playfile_control_play_9_file_move=666
                                        

                                        ומקש 2 לאחר ההשמעה נשאר אותו דבר כפי שהוגדר

                                        במקש 2 יש לי כן אופציה של עברת הודעה

                                        מה שהתכוונתי זה שמקש 2 לאחר ההודעה יעבור לאיפה שהגדרת כאן

                                        playfile_control_play_file_move=1/1/1
                                        

                                        ומקש 9 באמצע ההודעה יעבור לשלוחה אחרת (לשלוחה 666)

                                        נ.ב. למה לא תגדיר שלפני ההשמעה יגיד את פרטי משאיר ההודעה?

                                        איך אני עושה את זה?

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שאול @WIZNITZ
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @wiznitz את מה? ציטטת את כל הפוסט

                                          W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • W מנותק
                                            WIZNITZ @שאול
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שאול אמר בעזרה בסינון הודעות:

                                            @wiznitz את מה? ציטטת את כל הפוסט

                                            שלפני ההשמעה יגיד את פרטי משאיר ההודעה

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון