• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קוד של מתחיל

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
    44 פוסטים 8 כותבים 2.7k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מוטלה @איש ימיני
      נערך לאחרונה על ידי

      @איש-ימיני אני אנסה לפנות לחברה
      מה אני שואל בשרות לקוחות של ימות איזה דפדפן הם מתשתמשים או שצריך ip וכדו'?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        איש ימיני @מוטלה
        נערך לאחרונה על ידי

        @מוטלה
        אני לא יודע

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מאיר 2000 @איש ימיני
          נערך לאחרונה על ידי

          @איש-ימיני אמר בקוד של מתחיל:

          @מאיר-2000
          תשנה קצת את הקוד:

          <?php
          $a=$_GET['1'];
          $b=$_GET['2'];
          $c=$_GET['3'];
           
          if ($a == 1){
          $g = $b+$c;
          }elseif ($a == 2) {
          $g = $b*$c;    
          }elseif ($a == 3){
          $g = $b%$c;
          }elseif ($a == 4){
          $g = $b-$c;
          }
          
          if ($g != null){
          echo "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$g.&";
          }else{
          echo "id_list_message=t-אין סוג תרגיל.&";
          }
          ?>
          

          וכדי שזה יעבוד בימות תכבה את ההתראות על שגיאות. (נראה לי שזה בהגדרות אתר>כללי)

          עכשיו עובד לי אבל הוא אומר כל הזמן אין תרגיל למרות שיש. מה עושים?

          א מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א מנותק
            איש ימיני @מאיר 2000
            נערך לאחרונה על ידי

            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              מוטלה @מאיר 2000
              נערך לאחרונה על ידי

              @מאיר-2000 מה הגדרת בשלוחה?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מאיר 2000 @מוטלה
                נערך לאחרונה על ידי

                @מוטלה אמר בקוד של מתחיל:

                @מאיר-2000 מה הגדרת בשלוחה?

                type=api
                api_link=https://meirbenzaqen.000webhostapp.com/123.php
                
                api_000=a,no,,1,7,no,no
                api_001=b,no,,1,7,Number,yes
                api_002=c,no,,1,7,Number,yes
                
                api_phone_send=no
                api_did_send=no
                api_extension_send=no
                api_enter_id_send=no
                api_enter_id_name_send=no
                api_hangup_send=no
                

                זה מה שהגדרתי
                ו @מוטלה ניסיתי את כולם

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מוטלה @מאיר 2000
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מאיר-2000
                  יש לך כאן טעות..
                  בטופס הגדרת שהערך שיתקבל הוא 1, 2, 3 ובשלוחה הגדרת a,b,c
                  או שתשנה בשרת ל a כך:

                  $a=$_GET['a'];
                  

                  או בשלוחה כך:

                  api_000=1,no,,1,7,no,no
                  

                  וכן הלאה.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • מ מנותק
                    מאיר 2000 @מוטלה
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מוטלה @איש-ימיני
                    תודה רבה שוב ושוב ושוב עזרתם לי מאוד
                    וסתם שאלה איך יכולים לעשות שכל זה

                    type=api
                    api_link=https://meirbenzaqen.000webhostapp.com/123.php
                     
                    api_000=a,no,,1,7,no,no
                    api_001=b,no,,1,7,Number,yes
                    api_002=c,no,,1,7,Number,yes
                     
                    api_phone_send=no
                    api_did_send=no
                    api_extension_send=no
                    api_enter_id_send=no
                    api_enter_id_name_send=no
                    api_hangup_send=no
                    
                    

                    יצא רק בקישור אחד וזהו. כמו שאחרים משתפים כאן את הלינק שלהם?

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מאיר 2000 @מאיר 2000
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מאיר-2000
                      כי אף פעם לא יצא לי לכתוב בAPI של מישהו אחר את זה

                      api_000=a,no,,1,7,no,no
                      api_001=b,no,,1,7,Number,yes
                      api_002=c,no,,1,7,Number,yes
                      
                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ מנותק
                        מוטלה @מאיר 2000
                        נערך לאחרונה על ידי מוטלה

                        @מאיר-2000 אתה צריך להשתמש ב read ישירות בטופס
                        כך:

                        if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();}
                        if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();}
                        if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}
                        

                        זה בשביל הרעיון, תכתוב אות זה איך שמתאים לך.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • מ מנותק
                          מאיר 2000 @מוטלה
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מוטלה אמר בקוד של מתחיל:

                          @מאיר-2000 אתה צריך להשתמש ב read ישירות בטופס
                          כך:

                          if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();}
                          if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();}
                          if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}
                          

                          זה בשביל הרעיון, תכתוב אות זה איך שמתאים לך.

                          את זה כותבים בקובץ php כמו קוד רגיל?

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מוטלה @מאיר 2000
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מאיר-2000 נכון מאד.
                            זה חלק מהאפשרויות שנמצאות כאן
                            https://f2.freeivr.co.il/post/76

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ מנותק
                              מאיר 2000
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מוטלה אמר בקוד של מתחיל:

                              @מאיר-2000 נכון מאד.
                              זה חלק מהאפשרויות שנמצאות כאן
                              https://f2.freeivr.co.il/post/76

                              תודה! אני מעדיף להעתיק את מה שכתבת מאשר להסתבך שם

                              ד בד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ד בד מנותק
                                ד ב @מאיר 2000
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מאיר-2000 אמר בקוד של מתחיל:

                                תודה! אני מעדיף להעתיק את מה שכתבת מאשר להסתבך שם

                                @מאיר-2000 אם אתה באמת רוצה לדעת PHP אתה חייב ללמוד,
                                להעתיק קוד בלי להבין מה כתוב שם, אמנם המודל שלך יעבוד,
                                אבל @מוטלה לא יכתוב בשבילך את כל הקודים... אתה רוצה לכתוב לבד בהמשך.
                                ובשביל זה אתה חייב "להסתבך שם"
                                הרבה הצלחה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                • מ מנותק
                                  מאיר 2000 @מוטלה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מוטלה
                                  אני מאוד מצטער שאני משגע אותך פשוט כתבתי את מה שאמרת וזה עושה לי כל הזמן אנא הקישו את הערך הראשון
                                  כתבתי כך:

                                  <?php
                                  $a=$_GET['a'];
                                  $b=$_GET['b'];
                                  $c=$_GET['c'];
                                  if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();}
                                  if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();}
                                  if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}
                                  if ($a == 1){
                                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b+$c";
                                  }elseif ($a == 2) {
                                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b*$c";    
                                  }elseif ($a == 3){
                                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b%$c";
                                  }elseif ($a == 4){
                                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b-$c";
                                  }else{
                                  print "id_list_message=t-אין סוג תרגיל";
                                  }
                                  ?>
                                  
                                  
                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מוטלה @מאיר 2000
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מאיר-2000 תנסה לכתוב כך:

                                    if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,,7,Digits";exit();}
                                    if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,,7,Digits";exit();}
                                    if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,,7,Digits";exit();}
                                    

                                    מה הגדרת בשלוחה?

                                    ק מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ק מנותק
                                      קנקן חדש מלא ישן @מוטלה
                                      נערך לאחרונה על ידי קנקן חדש מלא ישן

                                      @מוטלה
                                      אני רואה ש @ד-ב לא צדק ו @מוטלה כן מוכן לכתוב את כל הקודים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • ע מנותק
                                        ערוץ הסקרים
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מאיר-2000 כדי לכבות את ההודעות שגיאה יש להוסיף בראש הדף

                                        error_reporting(0);  //מסיר הודעות שגיאה
                                        
                                        

                                        בהצלחה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • מ מנותק
                                          מאיר 2000 @מוטלה
                                          נערך לאחרונה על ידי מאיר 2000

                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון