קוד של מתחיל
-
@איש-ימיני אמר בקוד של מתחיל:
@מאיר-2000
תשנה קצת את הקוד:<?php $a=$_GET['1']; $b=$_GET['2']; $c=$_GET['3']; if ($a == 1){ $g = $b+$c; }elseif ($a == 2) { $g = $b*$c; }elseif ($a == 3){ $g = $b%$c; }elseif ($a == 4){ $g = $b-$c; } if ($g != null){ echo "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$g.&"; }else{ echo "id_list_message=t-אין סוג תרגיל.&"; } ?>וכדי שזה יעבוד בימות תכבה את ההתראות על שגיאות. (נראה לי שזה בהגדרות אתר>כללי)
עכשיו עובד לי אבל הוא אומר כל הזמן אין תרגיל למרות שיש. מה עושים?
-
פוסט זה נמחק! -
@מאיר-2000 מה הגדרת בשלוחה?
-
@מוטלה אמר בקוד של מתחיל:
@מאיר-2000 מה הגדרת בשלוחה?
type=api api_link=https://meirbenzaqen.000webhostapp.com/123.php api_000=a,no,,1,7,no,no api_001=b,no,,1,7,Number,yes api_002=c,no,,1,7,Number,yes api_phone_send=no api_did_send=no api_extension_send=no api_enter_id_send=no api_enter_id_name_send=no api_hangup_send=noזה מה שהגדרתי
ו @מוטלה ניסיתי את כולם -
@מאיר-2000
יש לך כאן טעות..
בטופס הגדרת שהערך שיתקבל הוא 1, 2, 3 ובשלוחה הגדרת a,b,c
או שתשנה בשרת ל a כך:$a=$_GET['a'];או בשלוחה כך:
api_000=1,no,,1,7,no,noוכן הלאה.
-
@מוטלה @איש-ימיני
תודה רבה שוב ושוב ושוב עזרתם לי מאוד
וסתם שאלה איך יכולים לעשות שכל זהtype=api api_link=https://meirbenzaqen.000webhostapp.com/123.php api_000=a,no,,1,7,no,no api_001=b,no,,1,7,Number,yes api_002=c,no,,1,7,Number,yes api_phone_send=no api_did_send=no api_extension_send=no api_enter_id_send=no api_enter_id_name_send=no api_hangup_send=noיצא רק בקישור אחד וזהו. כמו שאחרים משתפים כאן את הלינק שלהם?
-
@מאיר-2000
כי אף פעם לא יצא לי לכתוב בAPI של מישהו אחר את זהapi_000=a,no,,1,7,no,no api_001=b,no,,1,7,Number,yes api_002=c,no,,1,7,Number,yes -
@מאיר-2000 אתה צריך להשתמש ב
readישירות בטופס
כך:if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}זה בשביל הרעיון, תכתוב אות זה איך שמתאים לך.
-
@מוטלה אמר בקוד של מתחיל:
@מאיר-2000 אתה צריך להשתמש ב
readישירות בטופס
כך:if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}זה בשביל הרעיון, תכתוב אות זה איך שמתאים לך.
את זה כותבים בקובץ php כמו קוד רגיל?
-
@מאיר-2000 נכון מאד.
זה חלק מהאפשרויות שנמצאות כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/76 -
@מוטלה אמר בקוד של מתחיל:
@מאיר-2000 נכון מאד.
זה חלק מהאפשרויות שנמצאות כאן
https://f2.freeivr.co.il/post/76תודה! אני מעדיף להעתיק את מה שכתבת מאשר להסתבך שם
-
@מאיר-2000 אמר בקוד של מתחיל:
תודה! אני מעדיף להעתיק את מה שכתבת מאשר להסתבך שם
@מאיר-2000 אם אתה באמת רוצה לדעת PHP אתה חייב ללמוד,
להעתיק קוד בלי להבין מה כתוב שם, אמנם המודל שלך יעבוד,
אבל @מוטלה לא יכתוב בשבילך את כל הקודים... אתה רוצה לכתוב לבד בהמשך.
ובשביל זה אתה חייב "להסתבך שם"
הרבה הצלחה! -
@מוטלה
אני מאוד מצטער שאני משגע אותך פשוט כתבתי את מה שאמרת וזה עושה לי כל הזמן אנא הקישו את הערך הראשון
כתבתי כך:<?php $a=$_GET['a']; $b=$_GET['b']; $c=$_GET['c']; if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();} if ($a == 1){ print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b+$c"; }elseif ($a == 2) { print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b*$c"; }elseif ($a == 3){ print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b%$c"; }elseif ($a == 4){ print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b-$c"; }else{ print "id_list_message=t-אין סוג תרגיל"; } ?> -
@מאיר-2000 תנסה לכתוב כך:
if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,,7,Digits";exit();} if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,,7,Digits";exit();} if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,,7,Digits";exit();}מה הגדרת בשלוחה?
-
-
@מאיר-2000 כדי לכבות את ההודעות שגיאה יש להוסיף בראש הדף
error_reporting(0); //מסיר הודעות שגיאהבהצלחה
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות