• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    קוד של מתחיל

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
    44 פוסטים 8 כותבים 2.7k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מאיר 2000 @מאיר 2000
      נערך לאחרונה על ידי

      @מאיר-2000
      כי אף פעם לא יצא לי לכתוב בAPI של מישהו אחר את זה

      api_000=a,no,,1,7,no,no
      api_001=b,no,,1,7,Number,yes
      api_002=c,no,,1,7,Number,yes
      
      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מוטלה @מאיר 2000
        נערך לאחרונה על ידי מוטלה

        @מאיר-2000 אתה צריך להשתמש ב read ישירות בטופס
        כך:

        if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();}
        if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();}
        if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}
        

        זה בשביל הרעיון, תכתוב אות זה איך שמתאים לך.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • מ מנותק
          מאיר 2000 @מוטלה
          נערך לאחרונה על ידי

          @מוטלה אמר בקוד של מתחיל:

          @מאיר-2000 אתה צריך להשתמש ב read ישירות בטופס
          כך:

          if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();}
          if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();}
          if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}
          

          זה בשביל הרעיון, תכתוב אות זה איך שמתאים לך.

          את זה כותבים בקובץ php כמו קוד רגיל?

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מוטלה @מאיר 2000
            נערך לאחרונה על ידי

            @מאיר-2000 נכון מאד.
            זה חלק מהאפשרויות שנמצאות כאן
            https://f2.freeivr.co.il/post/76

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ מנותק
              מאיר 2000
              נערך לאחרונה על ידי

              @מוטלה אמר בקוד של מתחיל:

              @מאיר-2000 נכון מאד.
              זה חלק מהאפשרויות שנמצאות כאן
              https://f2.freeivr.co.il/post/76

              תודה! אני מעדיף להעתיק את מה שכתבת מאשר להסתבך שם

              ד בד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ד בד מנותק
                ד ב @מאיר 2000
                נערך לאחרונה על ידי

                @מאיר-2000 אמר בקוד של מתחיל:

                תודה! אני מעדיף להעתיק את מה שכתבת מאשר להסתבך שם

                @מאיר-2000 אם אתה באמת רוצה לדעת PHP אתה חייב ללמוד,
                להעתיק קוד בלי להבין מה כתוב שם, אמנם המודל שלך יעבוד,
                אבל @מוטלה לא יכתוב בשבילך את כל הקודים... אתה רוצה לכתוב לבד בהמשך.
                ובשביל זה אתה חייב "להסתבך שם"
                הרבה הצלחה!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                • מ מנותק
                  מאיר 2000 @מוטלה
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @מוטלה
                  אני מאוד מצטער שאני משגע אותך פשוט כתבתי את מה שאמרת וזה עושה לי כל הזמן אנא הקישו את הערך הראשון
                  כתבתי כך:

                  <?php
                  $a=$_GET['a'];
                  $b=$_GET['b'];
                  $c=$_GET['c'];
                  if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,1,10,No,yes";exit();}
                  if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,1,10,No,yes";exit();}
                  if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,1,10,No,yes";exit();}
                  if ($a == 1){
                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b+$c";
                  }elseif ($a == 2) {
                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b*$c";    
                  }elseif ($a == 3){
                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b%$c";
                  }elseif ($a == 4){
                  print "id_list_message=t-התוצאה היא.n-$b-$c";
                  }else{
                  print "id_list_message=t-אין סוג תרגיל";
                  }
                  ?>
                  
                  
                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • מ מנותק
                    מוטלה @מאיר 2000
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מאיר-2000 תנסה לכתוב כך:

                    if ($_GET['a'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך הראשון=a,no,,,7,Digits";exit();}
                    if ($_GET['b'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השני=b,no,,,7,Digits";exit();}
                    if ($_GET['c'] == NULL){echo "read=t-נא הקישו את הערך השלישי=c,no,,,7,Digits";exit();}
                    

                    מה הגדרת בשלוחה?

                    ק מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ק מנותק
                      קנקן חדש מלא ישן @מוטלה
                      נערך לאחרונה על ידי קנקן חדש מלא ישן

                      @מוטלה
                      אני רואה ש @ד-ב לא צדק ו @מוטלה כן מוכן לכתוב את כל הקודים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • ע מנותק
                        ערוץ הסקרים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מאיר-2000 כדי לכבות את ההודעות שגיאה יש להוסיף בראש הדף

                        error_reporting(0);  //מסיר הודעות שגיאה
                        
                        

                        בהצלחה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                        • מ מנותק
                          מאיר 2000 @מוטלה
                          נערך לאחרונה על ידי מאיר 2000

                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון