דחוף! דחוף! המערכת הפסיקה לעבוד לגמרי כבר כמה שעות
-
@963 במייל, תכתוב בשורה הראשונה בתוכן המייל, מודגש בצבע דחוף המערכת לא עובדת, יענו לך במהירות.
-
@רבי-יצחק
כתבתי להם בכותרת "דחוף! דחוף! המערכת הפסיקה לעבוד לגמרי כבר כמה שעות" -
אני כבר בקשר איתם
יש לציין לשבח את שירות הלקוחות, שתוך כמה דקות השיבו לפנייתי -
@963 יתכן שראו שהמערכת לא מספיק פעילה ו"עיקלו" אותה..
אני יודע שהם עשו את זה פעם למישהו שיצא לו מס' נורא מוצלח בחינם, וכשראו שזה לא בשימוש לקחו לו.
לא יודע אם זה קשור אליך.. -
@שלמה-צובל
ממש לא קשור
מדובר במערכת פעילה עם יותר מ20000 דקות לחודש זה -
@963 אז תעדכן מה בכל זאת היתה הבעיה.
סתם מסקרן... -
בדרך אגב, גולן טלקום יש כעת בעיות בשיחות.
-
@רבי-יצחק
@שלמה-צובל
לא יודע מה הייתה הבעיה
בכל אופן ימות סידרו את זה במהירות גם בשעה כזאת -
כל הכבוד !!
-
@963 אמר בדחוף! דחוף! המערכת הפסיקה לעבוד לגמרי כבר כמה שעות:
000
מעניין האם למערכת של ימות 20,000 זה הרבה התקופה זו?
-
@עמוד-הימני-פטיש-החזק כלום שבכלום (אני לא מזלזל במערכת שכשלעצמה היא די עד מאוד פעיל ב"ה אבל ביחס לימות ובפרט בתקופה הזאת זה 0.000000000000000000001% (אולי פחות))
-
זה בעצם המעלה בימות המשיח, יתנו לך שירות על כל קו לא משנה כמה נכנס, וכל הכבוד להם על זה.
-
@חנון-המרבה @רבי-יצחק לא ח"ו לזלזל במערכת כל שהיא ודאי ש20 אלף דק' לא קטלא קניה ואכן ראוי לציין את ימות שמתייחסים לכל מערכת ולכל פניה.
-
זה לא עניין של דקות. שירות לקוחות עונה בלי לבדוק את גודל המערכת. לימות יש שירות טוב וזהו