• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוחת איפוס רשימת תפוצה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    53 פוסטים 18 כותבים 4.5k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      איש ימיני @HMJE22
      נערך לאחרונה על ידי

      @HMJE22
      https://f2.freeivr.co.il/topic/308/עדכון-על-הודעה-חדשה-שעדין-לא-נשמעה-בכניסה-למערכת-לא-מושלם/29

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שמואל ש. @איש ימיני
        נערך לאחרונה על ידי

        @איש-ימיני ניסיתי עכשיו ואני שומע אין מענה משרת API!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מנותק
          איש ימיני @שמואל ש.
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמואל-ש
          אין שום בעיה במודול.
          תעלה את ההגדרות.

          ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שמואל ש. @איש ימיני
            נערך לאחרונה על ידי

            @איש-ימיני

            type=api
            api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
            api_add_0=several=*****-מספר מערכת
            api_add_1=password=*****-סיסמה
            api_add_2=templateId=4449
            api_add_5=transition=555
            
            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שמואל ש. @איש ימיני
              נערך לאחרונה על ידי

              @איש-ימיני טעיתי במשהו?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                איש ימיני @שמואל ש.
                נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

                @שמואל-ש
                שים לב שהמספרים יהיו עקביים:

                api_add_0=
                api_add_1=
                api_add_2=
                api_add_3=
                

                גם אם השלוחה למעבר הוא ביחס לשלוחה הראשית, אתה צריך לכתוב את השלוחה עם / בהתחלה.

                ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ש מנותק
                  שמואל ש. @איש ימיני
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @איש-ימיני תוקן

                  type=api
                  api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
                  api_add_0=several=0733*****
                  api_add_1=password=33453345
                  api_add_2=templateId=4449
                  api_add_3=transition=/555
                  

                  ועדיין אין מענה משרת API!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמואל ש. @איש ימיני
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @איש-ימיני זה בפרייבט, צריך להוסיף משהו (-כי למעלה לא כתוב משהו לגבי פרייבט)?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א מנותק
                      איש ימיני
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @שמואל-ש
                      זה עדיין לא מותאם לפרייבט.
                      אולי מאוחר יותר אם יהיה לי זמן אסדר את זה.

                      פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ מנותק
                        פיסטוק חלבי @איש ימיני
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @איש-ימיני
                        למה שלא תכניס את זה לקוד שלך ותהפוך אותו גם לפרייבט לתועלת הכלל

                        $url = "call2all.co.il";
                          if ($private =="yes"){$url = "private.call2all.co.il";}
                        

                        ואם המערכת בפרייבט יכתבו בשלוחה

                        api_add_0=private=yes
                        

                        תודה מראש
                        מחכים

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שמואל ש. @איש ימיני
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @איש-ימיני שמתי את ההגדרות בשלוחה:

                          type=api
                          api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
                          api_add_0=several=*******
                          api_add_1=password=*******
                          api_add_2=templateId=8
                          api_add_3=Text=הרשימה אופסה בהצלחה
                          

                          והוא אומר אין מענה משרת API.
                          ניסיתי להחליף את מספר הקמפיין כמו שכתוב באתר החדש ולא עזר!
                          נשמח לפיתרון

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א מנותק
                            איש ימיני @שמואל ש.
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-ש
                            נראה לי שזה בעיה ברווחים בטקסט.
                            נסה להוריד את הטקסט.
                            אין זמן לטפל בזה כרגע.

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • Y מנותק
                              yonatan @פיסטוק חלבי
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @פיסטוק-חלבי אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:

                              @איש-ימיני
                              למה שלא תכניס את זה לקוד שלך ותהפוך אותו גם לפרייבט לתועלת הכלל

                              $url = "call2all.co.il";
                                if ($private =="yes"){$url = "private.call2all.co.il";}
                              

                              ואם המערכת בפרייבט יכתבו בשלוחה

                              api_add_0=private=yes
                              

                              תודה מראש
                              מחכים

                              @איש-ימיני

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • ש מנותק
                                שמואל ש. @איש ימיני
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @איש-ימיני אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:

                                @שמואל-ש
                                נראה לי שזה בעיה ברווחים בטקסט.
                                נסה להוריד את הטקסט.
                                אין זמן לטפל בזה כרגע.

                                בסדר, עכשיו עובד!
                                תודה רבה!!!

                                ח ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ח מנותק
                                  חמוץ מתוק @שמואל ש.
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל-ש !!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                                  • ש מנותק
                                    שמואל ש. @איש ימיני
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @איש-ימיני משום מה זה לוקח כמה וכמה שניות עד שהוא עובר לשלוחה הבאה אפילו שזה כבר אופס מיד, אפשר לקצר?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א אליהו המיבין התייחס לנושא זה ב
                                    • מ מה התייחס לנושא זה ב
                                    • ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
                                    • ש מנותק
                                      שיש
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @איש-ימיני עדיין עובד??
                                      כי ניסיתי כעת ולא עובד לי!
                                      זה מה שעשיתי

                                      איפוס רשימת תפוצה
                                      type=api
                                      api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
                                      מספר מערכת
                                      api_add_0=several=073313####
                                      סיסמת מערכת
                                      api_add_1=password=4#####
                                      איידי רשימה כמו באתר החדש
                                      api_add_2=templateId=139465
                                      השמעת טקסט
                                      api_add_3=Text=הופס בהצלחה
                                      מעבר בסיום
                                      api_add_4=transition=/1/3/2/1
                                      
                                      

                                      אשמח לעזרה - דחווףף
                                      תודה רבה

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • צ מנותק
                                        צבי ד"צ @שיש
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @שיש כתב בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:

                                        דחווףף

                                        למה שלא תעשה דרך האתר?

                                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שיש @צבי ד"צ
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @צבי-ד-צ כי אני צריך שהמאזינים יעשו את זה כל הזמן...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש מנותק
                                            שיש @שמואל ש.
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שמואל-ש עדיין עובד לך??
                                            מישהו יודע להגיד אם עדיין עובד כאן הדבר הזה??
                                            תודה רבה

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון