• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שלוחת איפוס רשימת תפוצה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    53 פוסטים 18 כותבים 4.5k צפיות 8 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל ש. @איש ימיני
      נערך לאחרונה על ידי

      @איש-ימיני ניסיתי עכשיו ואני שומע אין מענה משרת API!

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        איש ימיני @שמואל ש.
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל-ש
        אין שום בעיה במודול.
        תעלה את ההגדרות.

        ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שמואל ש. @איש ימיני
          נערך לאחרונה על ידי

          @איש-ימיני

          type=api
          api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
          api_add_0=several=*****-מספר מערכת
          api_add_1=password=*****-סיסמה
          api_add_2=templateId=4449
          api_add_5=transition=555
          
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שמואל ש. @איש ימיני
            נערך לאחרונה על ידי

            @איש-ימיני טעיתי במשהו?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מנותק
              איש ימיני @שמואל ש.
              נערך לאחרונה על ידי איש ימיני

              @שמואל-ש
              שים לב שהמספרים יהיו עקביים:

              api_add_0=
              api_add_1=
              api_add_2=
              api_add_3=
              

              גם אם השלוחה למעבר הוא ביחס לשלוחה הראשית, אתה צריך לכתוב את השלוחה עם / בהתחלה.

              ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ש מנותק
                שמואל ש. @איש ימיני
                נערך לאחרונה על ידי

                @איש-ימיני תוקן

                type=api
                api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
                api_add_0=several=0733*****
                api_add_1=password=33453345
                api_add_2=templateId=4449
                api_add_3=transition=/555
                

                ועדיין אין מענה משרת API!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש מנותק
                  שמואל ש. @איש ימיני
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @איש-ימיני זה בפרייבט, צריך להוסיף משהו (-כי למעלה לא כתוב משהו לגבי פרייבט)?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א מנותק
                    איש ימיני
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @שמואל-ש
                    זה עדיין לא מותאם לפרייבט.
                    אולי מאוחר יותר אם יהיה לי זמן אסדר את זה.

                    פ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ מנותק
                      פיסטוק חלבי @איש ימיני
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @איש-ימיני
                      למה שלא תכניס את זה לקוד שלך ותהפוך אותו גם לפרייבט לתועלת הכלל

                      $url = "call2all.co.il";
                        if ($private =="yes"){$url = "private.call2all.co.il";}
                      

                      ואם המערכת בפרייבט יכתבו בשלוחה

                      api_add_0=private=yes
                      

                      תודה מראש
                      מחכים

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שמואל ש. @איש ימיני
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @איש-ימיני שמתי את ההגדרות בשלוחה:

                        type=api
                        api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
                        api_add_0=several=*******
                        api_add_1=password=*******
                        api_add_2=templateId=8
                        api_add_3=Text=הרשימה אופסה בהצלחה
                        

                        והוא אומר אין מענה משרת API.
                        ניסיתי להחליף את מספר הקמפיין כמו שכתוב באתר החדש ולא עזר!
                        נשמח לפיתרון

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א מנותק
                          איש ימיני @שמואל ש.
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @שמואל-ש
                          נראה לי שזה בעיה ברווחים בטקסט.
                          נסה להוריד את הטקסט.
                          אין זמן לטפל בזה כרגע.

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • Y מנותק
                            yonatan @פיסטוק חלבי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @פיסטוק-חלבי אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:

                            @איש-ימיני
                            למה שלא תכניס את זה לקוד שלך ותהפוך אותו גם לפרייבט לתועלת הכלל

                            $url = "call2all.co.il";
                              if ($private =="yes"){$url = "private.call2all.co.il";}
                            

                            ואם המערכת בפרייבט יכתבו בשלוחה

                            api_add_0=private=yes
                            

                            תודה מראש
                            מחכים

                            @איש-ימיני

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ש מנותק
                              שמואל ש. @איש ימיני
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @איש-ימיני אמר בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:

                              @שמואל-ש
                              נראה לי שזה בעיה ברווחים בטקסט.
                              נסה להוריד את הטקסט.
                              אין זמן לטפל בזה כרגע.

                              בסדר, עכשיו עובד!
                              תודה רבה!!!

                              ח ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ח מנותק
                                חמוץ מתוק @שמואל ש.
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שמואל-ש !!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                                • ש מנותק
                                  שמואל ש. @איש ימיני
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @איש-ימיני משום מה זה לוקח כמה וכמה שניות עד שהוא עובר לשלוחה הבאה אפילו שזה כבר אופס מיד, אפשר לקצר?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א אליהו המיבין התייחס לנושא זה ב
                                  • מ מה התייחס לנושא זה ב
                                  • ת תפארת יעקבב התייחס לנושא זה ב
                                  • ש מנותק
                                    שיש
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @איש-ימיני עדיין עובד??
                                    כי ניסיתי כעת ולא עובד לי!
                                    זה מה שעשיתי

                                    איפוס רשימת תפוצה
                                    type=api
                                    api_link=https://braslav.xyz/AA/templateId.php
                                    מספר מערכת
                                    api_add_0=several=073313####
                                    סיסמת מערכת
                                    api_add_1=password=4#####
                                    איידי רשימה כמו באתר החדש
                                    api_add_2=templateId=139465
                                    השמעת טקסט
                                    api_add_3=Text=הופס בהצלחה
                                    מעבר בסיום
                                    api_add_4=transition=/1/3/2/1
                                    
                                    

                                    אשמח לעזרה - דחווףף
                                    תודה רבה

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • צ מנותק
                                      צבי ד"צ @שיש
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @שיש כתב בשלוחת איפוס רשימת תפוצה:

                                      דחווףף

                                      למה שלא תעשה דרך האתר?

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש מנותק
                                        שיש @צבי ד"צ
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @צבי-ד-צ כי אני צריך שהמאזינים יעשו את זה כל הזמן...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שיש @שמואל ש.
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל-ש עדיין עובד לך??
                                          מישהו יודע להגיד אם עדיין עובד כאן הדבר הזה??
                                          תודה רבה

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א מנותק
                                            איש ימיני @שיש
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שיש
                                            תחליף את הקישור:

                                            https://vmi588788.contaboserver.net/old/AA/templateId.php
                                            
                                            ש I 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון